forvirret over Lilypies angivelige str. på bebs i maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

860 visninger
16 svar
0 synes godt om
18. oktober 2012

FrkZier

Ja jeg er forvirret!! jeg har hele tiden fulgt denne her når jeg sku se hvor stor spiren inde i maven er - jeg er idag 12+1 og ifølge dette skema er spiren 5,6 cm .. men i forhold til den lilypie jeg har hvor der rigtig nok står jeg er 12+1 men den siger baby er 7,5 cm

hvor har lilypie sine oplysninger fra? fordi det virker da voldsomt at den er 7,5 cm på nuværende tidspunkt??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2012

FrkZier

18. oktober 2012

Troldemommi

kan desværre ikke hjælpe dig med dit sprgsmål, men hvis jeg var dig ville jeg holde mig mere til det du får at vide til scanningerne

Håber du har/får en skøn graviditet

Monica

Anmeld

18. oktober 2012

FrkZier

Monica P skriver:

kan desværre ikke hjælpe dig med dit sprgsmål, men hvis jeg var dig ville jeg holde mig mere til det du får at vide til scanningerne

Håber du har/får en skøn graviditet

Monica

hvad jeg mindes har det også ca passet med scanningerne og skemaet, men blev da godt nok lige forvirret, fordi det jo kæmpe stor forskel

men tak

Anmeld

18. oktober 2012

Timse

Skemaer er tit forskellige har jeg også opdaget igennem graviditeten, men kan fortælle dig at her var bebs 6,2 cm da jeg var 12+5

Anmeld

18. oktober 2012

FrkZier

Timse skriver:

Skemaer er tit forskellige har jeg også opdaget igennem graviditeten, men kan fortælle dig at her var bebs 6,2 cm da jeg var 12+5

men tænker bare, der er jo stor forskel på de to

men mange tak må jo se hvor stor scanningen på mandag siger den er

Anmeld

18. oktober 2012

M (:

FrkZier skriver:

men tænker bare, der er jo stor forskel på de to

men mange tak må jo se hvor stor scanningen på mandag siger den er

Min lille fisk var 4,9 cm da jeg var 11+4 - ved ikke, hvordan det passer med din lillypie? 

Anmeld

18. oktober 2012

FrkZier

M (: skriver:

Min lille fisk var 4,9 cm da jeg var 11+4 - ved ikke, hvordan det passer med din lillypie? 

det passer også med det skema der, men det passer sleeet ikke med min lilypie - hmm ku være jeg sku prøve at lave en ny og se hvad den siger til mig

Anmeld

18. oktober 2012

M (:

FrkZier skriver:

det passer også med det skema der, men det passer sleeet ikke med min lilypie - hmm ku være jeg sku prøve at lave en ny og se hvad den siger til mig

Synes også min er lidt for stor med længden, men passer med vægten.. (:

Anmeld

18. oktober 2012

FrkZier

M (: skriver:

Synes også min er lidt for stor med længden, men passer med vægten.. (:

har prøvet at lavet en ny.. den siger stadig 7,5 cm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.