Bleposer med duft - på hylden ved siden af mælken......?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2012

Miss BananaHammock

Kvist skriver:

Selvom jeg ved de har dem har jeg en enkelt gang præsteret at stå i evigheder lige foran dem og ikke kunne finde dem.. De falder på en eller anden sær måde i med omgivelserne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2012

Janni.

Vi køber dem i super brugsen, der ligger de ved baby udstyret. 

Anmeld

18. oktober 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Janni. skriver:

Samme her.

Anmeld

18. oktober 2012

Miss BananaHammock

Janni. skriver:

oki

Anmeld

18. oktober 2012

Timse

Miss BananaHammock skriver:

Men der er altså et eller andet galt med deres kurve og vogne, for de er altid fyldt med en masse ekstra ting der ikke står på min indkøbsliste

Anmeld

18. oktober 2012

Pallemor

Hej tøser

Der er et par af jer der har snakket noget om bleposer med duft som man kan bruge når man er på farten samt hjemme for at tage den værste lugt - men hvor køber man dem?

Jeg har kigget i føtex og kvickly og kan ikke se dem der... måske jeg kigger det forkerte sted? Jeg har kigget ved alm. skraldeposer, samt hylderne omkring bleer og andet babyudstyr... Hvor i butikken finder man dem? (Ved godt det ikke er ved siden af mælken - synes bare den altid spiller i mit hoved fra de gamle mælkesnitte reklamer )

Hvad koster de der poser?

Vi køber dem i superbest 30 for 300 ca de er bare suuuper

Anmeld

18. oktober 2012

CarinaSB

Men der er altså et eller andet galt med deres kurve og vogne, for de er altid fyldt med en masse ekstra ting der ikke står på min indkøbsliste

Det problem kender jeg alt til .. man skal bare lige have bleer, vådservietter og ble poser .. og pufff så er der nærmest top på vognen 

Anmeld

18. oktober 2012

Miss BananaHammock

Pallemor skriver:

Vi køber dem i superbest 30 for 300 ca de er bare suuuper

Oki!

Anmeld

18. oktober 2012

Miss BananaHammock

CarinaSB skriver:

Det problem kender jeg alt til .. man skal bare lige have bleer, vådservietter og ble poser .. og pufff så er der nærmest top på vognen 

Ja - det er lidt af et mirakel at man ikke ser det komme!

Anmeld

3. december 2013

Karl-Erik

Hej tøser

Der er et par af jer der har snakket noget om bleposer med duft som man kan bruge når man er på farten samt hjemme for at tage den værste lugt - men hvor køber man dem?

Jeg har kigget i føtex og kvickly og kan ikke se dem der... måske jeg kigger det forkerte sted? Jeg har kigget ved alm. skraldeposer, samt hylderne omkring bleer og andet babyudstyr... Hvor i butikken finder man dem? (Ved godt det ikke er ved siden af mælken - synes bare den altid spiller i mit hoved fra de gamle mælkesnitte reklamer )

Hvad koster de der poser?

Hejsa, den billigste refill får du hos den Danske 

producent: www.inkobaby.dk som også har en refill til din

spand, og en masse fine blespande.

mvh.  Karl-Erik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.