Bleposer med duft - på hylden ved siden af mælken......?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.056 visninger
19 svar
1 synes godt om
18. oktober 2012

Miss BananaHammock

Hej tøser

Der er et par af jer der har snakket noget om bleposer med duft som man kan bruge når man er på farten samt hjemme for at tage den værste lugt - men hvor køber man dem?

Jeg har kigget i føtex og kvickly og kan ikke se dem der... måske jeg kigger det forkerte sted? Jeg har kigget ved alm. skraldeposer, samt hylderne omkring bleer og andet babyudstyr... Hvor i butikken finder man dem? (Ved godt det ikke er ved siden af mælken - synes bare den altid spiller i mit hoved fra de gamle mælkesnitte reklamer )

Hvad koster de der poser?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2012

CarinaSB

Miss BananaHammock skriver:

Hej tøser

Der er et par af jer der har snakket noget om bleposer med duft som man kan bruge når man er på farten samt hjemme for at tage den værste lugt - men hvor køber man dem?

Jeg har kigget i føtex og kvickly og kan ikke se dem der... måske jeg kigger det forkerte sted? Jeg har kigget ved alm. skraldeposer, samt hylderne omkring bleer og andet babyudstyr... Hvor i butikken finder man dem? (Ved godt det ikke er ved siden af mælken - synes bare den altid spiller i mit hoved fra de gamle mælkesnitte reklamer )

Hvad koster de der poser?

jeg købte dem i bilka til 30 kr med 300 poser i  

jeg fandt dem ved bleerne

Anmeld

18. oktober 2012

Miss BananaHammock

CarinaSB skriver:

jeg købte dem i bilka til 30 kr med 300 poser i  

jeg fandt dem ved bleerne

Oki. Jeg må i bilka

Anmeld

18. oktober 2012

CarinaSB

Oki. Jeg må i bilka

Det er os et godt sted

Anmeld

18. oktober 2012

Miss BananaHammock

CarinaSB skriver:

Det er os et godt sted

Men der er altså et eller andet galt med deres kurve og vogne, for de er altid fyldt med en masse ekstra ting der ikke står på min indkøbsliste

Anmeld

18. oktober 2012

AnnaK89

Men der er altså et eller andet galt med deres kurve og vogne, for de er altid fyldt med en masse ekstra ting der ikke står på min indkøbsliste

Har du også det problem?
Måske vi skulle vende det med butikschefen, så de kan få løst problemet

Anmeld

18. oktober 2012

Miss BananaHammock

AnnaKJ skriver:

Har du også det problem?
Måske vi skulle vende det med butikschefen, så de kan få løst problemet

ja skrive et klagebrev Her hjemme er det blevet manden der handler til dagligt, for han er bedre til det end mig.

Anmeld

18. oktober 2012

Kvist

Jeg køber dem i Kvickly.. Der står de også ved bleerne.. De er i en firkantet papæske der er blå, grøn og lyserød med en giraf og en elefant udenpå.. Også 300 stk..

Anmeld

18. oktober 2012

Miss BananaHammock

Kvist skriver:

Jeg køber dem i Kvickly.. Der står de også ved bleerne.. De er i en firkantet papæske der er blå, grøn og lyserød med en giraf og en elefant udenpå.. Også 300 stk..

Måske jeg først skal et smut forbi brillemanden må kigge efter giraffer og elefanter næste gang

Anmeld

18. oktober 2012

Kvist

Måske jeg først skal et smut forbi brillemanden må kigge efter giraffer og elefanter næste gang

Selvom jeg ved de har dem har jeg en enkelt gang præsteret at stå i evigheder lige foran dem og ikke kunne finde dem.. De falder på en eller anden sær måde i med omgivelserne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.