Hvad ønsker jeres 6 årige sig til Jul ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2012

MariaKyedDK

Carina:-) skriver:

Her går folk sammen,for hellere en gave i god kvalitet end flere i ringere 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2012

MariaKyedDK

helle85 skriver:

min dreng ønsker sig lego politi det kan fåes i alle prisklasse. og biler også nogle dyre ting

det var da dejligt så men synes det er nemmere jo yngre de er , og kan godt mærke min dreng ikke er lille mere

alt bliver dyrer, selv det de ønsker sig

Anmeld

23. oktober 2012

Pige2009

MariaKyedDK skriver:

nåårh det var ikke på den måde

jeg mente for Gæsterne som skal købe gaver og også julegaver...

det er dem jeg tænker på..

synes ikke min søn er besværlig med ønsker eller krævende, han er evig taknemmelig lige meget hvad, og han bliver så glad når han får en gave, om den er dyr eller billig, så det har vi heldigvis lært ham godt det med gaver , at det ikke altid kun handler om dem....

i forhold til os, så giver vi ham for mange penge både fødselsdag og JUL... netop fordi han ikke får de '' dyrer ting '' af andre, og min tanke er bare : - legetøj er bare dyrt- det ved vi alle jo...

Ja, det er dyrt. Hos os går folk sammen, så der f.eks. er for 400 kr

Anmeld

23. oktober 2012

MariaKyedDK

Baagøe skriver:

Ja, det er dyrt. Hos os går folk sammen, så der f.eks. er for 400 kr

det er også smart

er også sket i vores familie, jeg har f.eks selv lige slået mig sammen med et andet par om en fødselsdaggave til en gut på 13...

han ønsker sig en ny seng og rullemadres, så det blev 300 kr hver.. på den måde kan man jo sagtens gøre at de kan få '' de dyre '' ting de ønsker sig..

Anmeld

23. oktober 2012

Pige2009

MariaKyedDK skriver:

det er også smart

er også sket i vores familie, jeg har f.eks selv lige slået mig sammen med et andet par om en fødselsdaggave til en gut på 13...

han ønsker sig en ny seng og rullemadres, så det blev 300 kr hver.. på den måde kan man jo sagtens gøre at de kan få '' de dyre '' ting de ønsker sig..

Ja, det er en god måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.