Hvad ønsker jeres 6 årige sig til Jul ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.603 visninger
14 svar
0 synes godt om
18. oktober 2012

MariaKyedDK

Min søn har massere af gode ønsker, men legetøj osv er jo mega dyrt idag... og det er næsten lige meget hvad det er han ønsker sig, så koster det jo minimun 200 kr...

så vil gerne høre hvad jeres 6 årige drenge ønsker sig ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2012

MariaKyedDK

MariaKyedDK skriver:

Min søn har massere af gode ønsker, men legetøj osv er jo mega dyrt idag... og det er næsten lige meget hvad det er han ønsker sig, så koster det jo minimun 200 kr...

altså han har fødselsdag her i november, og der giver vi ham selv et fedt løbehjul ( hans største ønske) Og En Nintendo DSI med et Mario spil til

og han bliver super lykkelig men også dyre gaver, men vi giver ham dyrer gaver i fødselsdagsgaver end julegaver.. for hans fødselsdag er jo meget større at fejre end julen er  

men de øsnker man giver til familien skulle gerne ligge ved de der 200 kr ca, og det er så svært synes jeg, for det meste han ønsker koster mellen 150 - 350 ... og det meste koster altså bare det...

Anmeld

19. oktober 2012

MariaKyedDK

MariaKyedDK skriver:

Anmeld

19. oktober 2012

Pige2009

Måske kunne I dele udgifterne lidt ud, så han får for lige meget uanset, om det er jul eller fødselsdag

Anmeld

22. oktober 2012

MariaKyedDK

Baagøe skriver:

Måske kunne I dele udgifterne lidt ud, så han får for lige meget uanset, om det er jul eller fødselsdag

nåårh det var ikke på den måde

jeg mente for Gæsterne som skal købe gaver og også julegaver...

det er dem jeg tænker på..

synes ikke min søn er besværlig med ønsker eller krævende, han er evig taknemmelig lige meget hvad, og han bliver så glad når han får en gave, om den er dyr eller billig, så det har vi heldigvis lært ham godt det med gaver , at det ikke altid kun handler om dem....

i forhold til os, så giver vi ham for mange penge både fødselsdag og JUL... netop fordi han ikke får de '' dyrer ting '' af andre, og min tanke er bare : - legetøj er bare dyrt- det ved vi alle jo...

Anmeld

22. oktober 2012

TaAsJu

Har ingen 6 årige drenge, men har en 7 årige pige.. Og som du siger det er mega svært for gæster og finde noget til en overkommelig pris.. Min søster og min far går sammen og køber gaver til vores piger forså får de nemlig noget af det de ønsker sig og der er råd til lidt mere.. Min søster er også god til og finde noget rigtig fint brugt til gode penge..

Anmeld

22. oktober 2012

Carina:-)

Her går folk sammen,for hellere en gave i god kvalitet end flere i ringere 

Anmeld

23. oktober 2012

helle85

MariaKyedDK skriver:

min dreng ønsker sig lego politi det kan fåes i alle prisklasse. og biler også nogle dyre ting

Anmeld

23. oktober 2012

Julemusen

Har en nevø som snart bliver 6 år, og har faktisk lige fået hans ønskeseddel. Vi giver så kun for 100 kr til niecer og nevøer, for har sååååå mange der skal have gave. så det har vi aftalt med min svigerinde. Men er ski lidt svært at købe gave til en som kun ønsker sig lego starwars, lego transformers og spil til Nintendo DSI, eller hvad det nu hedder.
Så jeg har købt en ordbog fra "Den travle by" med danske og engelske ord, et skriveunderlag til hans nye skrivebord med "Cars", og sådan et tegnelys, hvor der sættes motiver foran lyset og så forstørres det så man kan tegne det på papir. tror det var med starwars også.
Jeg har faktisk sjældent købt det som jeg har fået ønskeliste på. og har kun oplevet at ungerne har været rigtig glade.
Sidste år købte jeg et atlas med puslespil på siderne. Han var helt vild og var det eneste han ville lege med hele aftenen. Så man kan jo godt finde noget som man selv mener de kan få glæde af.

Anmeld

23. oktober 2012

MariaKyedDK

Kitty-Katten skriver:

Har en nevø som snart bliver 6 år, og har faktisk lige fået hans ønskeseddel. Vi giver så kun for 100 kr til niecer og nevøer, for har sååååå mange der skal have gave. så det har vi aftalt med min svigerinde. Men er ski lidt svært at købe gave til en som kun ønsker sig lego starwars, lego transformers og spil til Nintendo DSI, eller hvad det nu hedder.
Så jeg har købt en ordbog fra "Den travle by" med danske og engelske ord, et skriveunderlag til hans nye skrivebord med "Cars", og sådan et tegnelys, hvor der sættes motiver foran lyset og så forstørres det så man kan tegne det på papir. tror det var med starwars også.
Jeg har faktisk sjældent købt det som jeg har fået ønskeliste på. og har kun oplevet at ungerne har været rigtig glade.
Sidste år købte jeg et atlas med puslespil på siderne. Han var helt vild og var det eneste han ville lege med hele aftenen. Så man kan jo godt finde noget som man selv mener de kan få glæde af.

ja det har du ret i...

men nemlig, de ønsker du skrev der er så også hen af de ting min søn ønsker sig

og netop derfor jeg oprettede tråden, min søn bliver glad for en gave ( også selvom han ikke ønskede det ) og man kan jo ikke bestemme hvad folk skal bruge deres penge på..

heldigvis giver vores familier ikke for under 200 kr. men det er der hvor prisen er nogenlunde omkring de 200 kr, og det er nemlig super svært, altså nu køber vi en Nintendo 3DS til min søn med super mario spil, og til jul får han så en skylanderes startpakke TIL Nintendo 3SD, synes det er super dyrt, men hvis vi ikke giver ham disse ting får han jo ikke noget han virkelig ønsker men glæder mig enormt til at give ham det

og ved jeg jo at han kommer til at ønske nye spil til den og flere skylanders figurer osv, men de ting ligger os ved de der ca 200 kr så mon ikke det er muligt får familien

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.