Lange dage i dagplejen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2012

signe.

EllaRo skriver:

Det gælder ikke i vuggestuen pga. der er flere voksne...?

Ordet er frit...

Føler du dig truffet af din dp mor? Din status ved dit profilbillede tænker jeg på... Altså, at du har behov for at pointere at selvfølgelig er mor og far de bedste, for det ER de jo.. Ingen tvivl...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2012

Fenja09

EllaRo skriver:

Citat" Hvis du i længere perioder overlader dit barn til en person, som er god til at passe det, skal du regne med, at dit barn knytter sig til denne person"- Elaine N. Aron (psykolog).

www.hsperson.com

Ordet er frit....

Skal det læses som et problem? For jeg ser absolut ingen problemer i at mit barn knytter sig til sin dagplejemor, tværtimod. Vil da langt hellere, at mit barn er glad for at være der og at dagplejeren er glad for at have hende.

Jeg er hendes mor og jeg vil aldrig føle mig truet af en daginstitution for jeg ved at jeg er der for hende i alle livets henseender. Lige fra den dag hun blev født og til den dag jeg tager afsted herfra. Og det vil jeg sørge for at hun ved og føler.

Det ville da også være mærkeligt, hvis barnet ikke knyttede sig til det menneske der passer det hver dag.

Jeg selv blev passet af min moster som lille og hende er jeg da også stærkt knyttet til, men vil vove den påstand, at jeg er mere knyttet til min mor.

/Fenja

Anmeld

19. oktober 2012

Tona

Den lykkelige skriver:

Øhhhh ja???? Det da også kun godt!! Ville da være slemt hvis hun ikke kunne lide dagplejen.. min datters dagpleje mor får kæmpe krammer og hun elsker være der!! I weekenderne snakker hun rigtig meget om hende og børnene.. gør mig da bare glad! Så trives hun jo! Føler mig ikke "truet", jeg er hendes mor og jeg ved hun ville vælge mig frem for alle andre i denne verden

Enig

Anmeld

19. oktober 2012

Faith

Mine drenge ELSKER deres dagplejemor! Synes det er et sundhedstegn at børn formår at knytte sig til andre end deres forældre.

Anmeld

19. oktober 2012

Pige2009

Den lykkelige skriver:

Øhhhh ja???? Det da også kun godt!! Ville da være slemt hvis hun ikke kunne lide dagplejen.. min datters dagpleje mor får kæmpe krammer og hun elsker være der!! I weekenderne snakker hun rigtig meget om hende og børnene.. gør mig da bare glad! Så trives hun jo! Føler mig ikke "truet", jeg er hendes mor og jeg ved hun ville vælge mig frem for alle andre i denne verden

Lige præcis

Jeg føler mig heller ikke truet, men priser mig lykkelig for at vi har fået så fantastisk en dagplejer til Laura

Anmeld

19. oktober 2012

Pige2009

EllaRo skriver:

Citat" Hvis du i længere perioder overlader dit barn til en person, som er god til at passe det, skal du regne med, at dit barn knytter sig til denne person"- Elaine N. Aron (psykolog).

www.hsperson.com

Ordet er frit....

Hvor vil du hen og hvad mener du selv? Jeg synes, det kunne være interessant at få dit syn på sagen som TS

Anmeld

19. oktober 2012

Laulund87

Selvfølgelig gør de også det i vuggestuen!

Maria og en pædagog Hanne er meget knyttet til hinanden! Maria snakker om Hanne derhjemme og Hanne siger selv at de to har noget særligt og at hun vil savne Maria. Maria siger endda at hun elsker Hanne Det er jo helt fantastisk at være vidne til og jeg kan slet ikke se noget negativt i det

Anmeld

19. oktober 2012

ESV

Skouboe skriver:

Selvfølgelig gør det det!

Lige mine ord!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.