Lange dage i dagplejen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.314 visninger
17 svar
0 synes godt om
18. oktober 2012

Legehuset-Hertug-Abel.dk

Citat" Hvis du i længere perioder overlader dit barn til en person, som er god til at passe det, skal du regne med, at dit barn knytter sig til denne person"- Elaine N. Aron (psykolog).

www.hsperson.com

Ordet er frit....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2012

Den lykkelige

Øhhhh ja???? Det da også kun godt!! Ville da være slemt hvis hun ikke kunne lide dagplejen.. min datters dagpleje mor får kæmpe krammer og hun elsker være der!! I weekenderne snakker hun rigtig meget om hende og børnene.. gør mig da bare glad! Så trives hun jo! Føler mig ikke "truet", jeg er hendes mor og jeg ved hun ville vælge mig frem for alle andre i denne verden

Anmeld

18. oktober 2012

Hvem?

Den lykkelige skriver:

Øhhhh ja???? Det da også kun godt!! Ville da være slemt hvis hun ikke kunne lide dagplejen.. min datters dagpleje mor får kæmpe krammer og hun elsker være der!! I weekenderne snakker hun rigtig meget om hende og børnene.. gør mig da bare glad! Så trives hun jo! Føler mig ikke "truet", jeg er hendes mor og jeg ved hun ville vælge mig frem for alle andre i denne verden

Nemli

Ku ha skrevet det samme

Anmeld

18. oktober 2012

Valle81

Den lykkelige skriver:

Præcis, og vi ved jo også alle, at vores børn langt det meste Af tiden, ville have bedst af at være hjemme men i DAGENS DANMARK, er det jo langt fra muligt. Vi har behov for at arbejde, BEGGE TO, da næsten ingen kan leve med en indtægt. Og når vilkårene nu engang er som de er, så er det da fantastisk at der findes dagplejere, som er så dygtige.

Så er så enig med dig:0)

Anmeld

18. oktober 2012

KarinOM

EllaRo skriver:

Citat" Hvis du i længere perioder overlader dit barn til en person, som er god til at passe det, skal du regne med, at dit barn knytter sig til denne person"- Elaine N. Aron (psykolog).

www.hsperson.com

Ordet er frit....

Jamen, det lyder da dejligt, at en psykolog har sat ord på det, man altid har vidst...at man knytter sig til folk man holder af og er meget sammen med  ville da også være ked af hvis det omvendte var tilfældet, og min datter slet ikke knyttede sig til den der passer hende hele dagen...så ville min datter jo enten være temmeligt socialt ubegavet, eller der ville være noget helt galt mellem dem 

...og heldigvis kan man jo sagtens knytte sig til flere mennesker i sit liv!  

Anmeld

18. oktober 2012

Legehuset-Hertug-Abel.dk

EllaRo skriver:

www.hsperson.com

Ordet er frit....

Det gælder ikke i vuggestuen pga. der er flere voksne...?

Ordet er frit...

Anmeld

18. oktober 2012

Den lykkelige

Hvem? skriver:

Nemli

Ku ha skrevet det samme

Anmeld

18. oktober 2012

Den lykkelige

Valle81 skriver:

Præcis, og vi ved jo også alle, at vores børn langt det meste Af tiden, ville have bedst af at være hjemme men i DAGENS DANMARK, er det jo langt fra muligt. Vi har behov for at arbejde, BEGGE TO, da næsten ingen kan leve med en indtægt. Og når vilkårene nu engang er som de er, så er det da fantastisk at der findes dagplejere, som er så dygtige.

Så er så enig med dig:0)

Ja lige præcis!

Anmeld

18. oktober 2012

Muhmi

Ville da egentlig være ked af det, hvis min dreng IKKE knyttede sig til hans dp-mor... Så ville det jo være et helvede at aflevere ham...

Anmeld

18. oktober 2012

Skouboe

EllaRo skriver:

Det gælder ikke i vuggestuen pga. der er flere voksne...?

Ordet er frit...

Selvfølgelig gør det det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.