Invitationer online?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.575 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. maj 2009

Helle30

Har nogle af jer prøvet at lave invitationer online? Altså, hvor man selv designer/udfylder teksten og evt. uploader et billede, og så betaler man og får færdigtrykte invitationer sendt med posten.
Jeg ville gerne lave dåbsinvitationer på den måde, men synes det er en jungle at finde en god side/forhandler.
Nogle anbefalinger???

- Helle - med vågen baby for en gangs skyld

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2009

Tut

Ja, vi gjorde det til vores bryllup.

Vi brugte http://www.calligraphen.dk/

Vi købte både invitationer, festprogrammer, bordkort mm. gennem dem i samme serie, så det hele matchede

Alle tingene var simpelthen så flotte, så vi var godt tilfredse.

Mette

Anmeld

28. maj 2009

Plysbjørnen

Prøv www.bordplan.dk/

Jeg har godt nok ikke prøvet på den måde du beskriver, men jeg har fundet teskt og inspiration der inde... Både til Barnedåb og bryllup...

Det jeg så gjorde var at købe en stak karton (A4) delte dem på midten, købte en rulle db. tape (beregnet til kort, fås i boghanlen)... Så fandt jeg et billede af Benjamin, som jeg skrev ud på printeret, ved hjælp af billedudskrivningsprogrammet og ja samlede det...

Men tror godt du kan betale dig fra det der inde...

Betina

Anmeld

28. maj 2009

Nadi

Tut skriver:

Ja, vi gjorde det til vores bryllup.

Vi brugte http://www.calligraphen.dk/

Vi købte både invitationer, festprogrammer, bordkort mm. gennem dem i samme serie, så det hele matchede

Alle tingene var simpelthen så flotte, så vi var godt tilfredse.

Mette

Synes der er super mange fede og sjove ideér på deres hjemmeside og i deres katalog.

Dem ville jeg bestemt også bruge hvis jeg skulle have noget lavet!

Anmeld

28. maj 2009

Mary

www.optimalprint.dk har vi brugt op til flere gange, og de laver altså kortene i en lækker kvalitet og så synes jeg ikke det er så dyrt

Anmeld

28. maj 2009

Muffinmus

Vi brugte vistaprint den her gang..fik super flotte invitationer og der kunne man også uploade eget billede

Anmeld

28. maj 2009

Helle30

Tak alle-søde-sammen. Bordplan.dk skriver, at de har stop for ordrer pga. tidspres, men jeg vil lige kigge de andre igennem. Jeg vil gerne lave eget tryk/tekst/billede, men det skal være nemt at overskue.....

Endnu engang tak for jeres forslag. Det er sg' skønt, at man kan bede om hjælp til noget, og så går der max én, to, tryl - så har nogen allerede et forslag.

- Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.