Indkøring i dagpleje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.439 visninger
18 svar
0 synes godt om
18. oktober 2012

Jok123

Hvordan foregik indkøring i dagpleje for jer og hvor lang tid tog det??

Min søn startede sidste mandag. Jeg var med de første 3 dage og tog ham med hjem igen 1-1 1/2 time efter. 4. Dag var han der selv i et par timer, det gik rigtig godt. Han blev så desværre syg og missede derfor fredag og mandag.. I tirsdags var han der så fra kl 8.30 til 11. Det var han også onsdag og det synes hun også han sku nøjes med Idag.. Jeg fik dog presset 45 min mere ind, for jeg skal starte på arb på tirsdag, og der SKAL han være der fra 7-15.45, og det synes jeg bare er en vild overgang fra 2 1/2 time og så pludselig er det hele dagen..

Han blev rigtig ked af det da jeg afleverede ham Idag.. Øv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2012

PernilleogLouis

Jok123 skriver:

Min søn startede sidste mandag. Jeg var med de første 3 dage og tog ham med hjem igen 1-1 1/2 time efter. 4. Dag var han der selv i et par timer, det gik rigtig godt. Han blev så desværre syg og missede derfor fredag og mandag.. I tirsdags var han der så fra kl 8.30 til 11. Det var han også onsdag og det synes hun også han sku nøjes med Idag.. Jeg fik dog presset 45 min mere ind, for jeg skal starte på arb på tirsdag, og der SKAL han være der fra 7-15.45, og det synes jeg bare er en vild overgang fra 2 1/2 time og så pludselig er det hele dagen..

Hvor jeg arbejder (vuggestue) så tag det ca 4-5 dage - kommer selvfølgelig an på barnet og alder og rigtig meget på forældrene og hvad de har det godt m der er selvfølgelig undtagelser og nogen blir kørt ind på to dage og den hårdeste jeg har prøvet 4 mdr

Anmeld

18. oktober 2012

MKBP

Profilbillede for MKBP

Hey :-)

Her gik det meget nemt ! 

1. dag: Vi var der en times tid og gik hjem igen.

2. dag: Blev der 10 min - giK og hentede igen efter en time.

3. dag: Afleverede og hentede først efter middagslur...(!!!)

4. og 5. dag: Var der fra morgen til eftermiddag !!

//Mette

Anmeld

18. oktober 2012

serinasmor

Jok123 skriver:

hmm .. serina var der helt selv den allerførste dag ... der var hun der i en time eller 2 ... dagen efter var hun der lidt længere .. efter det spiste hun også frokost der .. de sidste 2 dage i den uge havde hun middagsluren med ... og så var vi i gang  

hvis du ikke har mere tid så er det jo med at få sat tiden op og få ham afleveret hvor du ikke er med - så han prøver det

Anmeld

18. oktober 2012

Legehuset-Hertug-Abel.dk

Det skal nok bliver godt

Måske allerede om en uge.

Det må være svært for dig også lige nu....

Anmeld

18. oktober 2012

Troldemommi

Her tog det 3 uger før hun var kørt ind, den første uge gik som smurt men uge 2 var meget svær for hende, men midt i uge tre var hun i dp fra kl 8 til 15 og der var der intet med hende

Monica

Anmeld

18. oktober 2012

Legehuset-Hertug-Abel.dk

Jo mere positiv og klar du er ved aflevering, jo hurtige vil han falde til.

Din sindsstemning smitter på barnet

Hilsen

Ella

dagplejer

Anmeld

19. oktober 2012

Jok123

Det gik godt idag.. Han græd da jeg gik men stoppede da jeg var gået og har hygget sig idag, så det var dejligt

men han er det stadig kun godt 3 timer.. Jeg foreslog at vi trak det en time mere idag, men det ville hun ik fordi han var den eneste der var der.. Hmm.. Følte lidt at hun ik gad fordi så ku hun få tidligt fri

Anmeld

19. oktober 2012

Maja88

det kan hun da ikkr nægte jer.. hun et ansat til at passe dit barn

Anmeld

19. oktober 2012

Jok123

Maja88 skriver:

det kan hun da ikkr nægte jer.. hun et ansat til at passe dit barn

Ja jeg er bare ik typen der sir "det skal du"..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.