Hvordan står det til, piger?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2012

andrik

Hej alle sammen

Så først indlægget nu, hvor er det bare hyggeligt og rart og høre hvordan i har det. Jeg er i uge 25 plus 1 Og er begyndt at kunne lide at være gravid nu kvalmen endelig er forsvundet jeg er sygemeldt indtil min barsel D 8/1 pga bækkenbundsløsning og hoftedysplasi. Er lidt nervøs om vores lillepige (Rosa) arver det da de siger at der er 50% chance  Men må indrømme jeg glæder mig helt skørt til at have den lille fis i mine arme. 

Masser af Herfra 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
andrik skriver:

Hej alle sammen

Så først indlægget nu, hvor er det bare hyggeligt og rart og høre hvordan i har det. Jeg er i uge 25 plus 1 Og er begyndt at kunne lide at være gravid nu kvalmen endelig er forsvundet jeg er sygemeldt indtil min barsel D 8/1 pga bækkenbundsløsning og hoftedysplasi. Er lidt nervøs om vores lillepige (Rosa) arver det da de siger at der er 50% chance  Men må indrømme jeg glæder mig helt skørt til at have den lille fis i mine arme. 

Masser af Herfra 

Hej

Jeg vil bare lige sige, at min store datter, der er 8 i dag, er født med dobbeltsidet hoftedysplasi og havde skinne på i 12 uger (fra 2-5 mdr). Vi gik til kontrol - faktisk indtil hun var 6 år. Først da var det helt i orden

Men de er heldigvis meget opmærksomme på det og undersøger det grundigt efter fødslen.

Men krydser for at hun ikke har det   

/ Taco78 

Anmeld

29. oktober 2012

andrik

Tak hvor er det bare sødt af dig  De opdagede desværre ikke mit og det er også begge sider. virkeligt dejligt de er blevet så dygtige  Og er glad for at høre din datter er kommet helt af med det. det kan være smertefuldt at leve med. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.