Hvordan står det til, piger?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.329 visninger
12 svar
0 synes godt om
18. oktober 2012

M&N

Savner lidt aktivitet herinde, piger.. Hvordan står det til, med jer alle sammen + bebserne?

Håber I alle har det godt trods inaktiviteten.

Her går det godt selvom jeg synes maven er gået i stå?! Er 21+2 idag og har en MEGET aktiv baby. Hun holdte fest i maven i 45 min igår, med en masse spark, spjæt og en masse koldbøtter! Man kan se hendes små spark på maveskindet og farmand kan tydeligt mærke hende nu. Vi er så stolte af hende, hun er så dygtig

MD gik jo også over alt forventning, da jeg var afsted 19+1. Hun var sund og rask - ligesom hun skulle være! Nu kan vi rigtig nyde graviditeten, flytningen og snart påbegyndning af babyværelse!

KOM PÅ BANEN, hvor blev I alle lige af?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2012

dukke

BabyWish2012 <3 skriver:

Savner lidt aktivitet herinde, piger.. Hvordan står det til, med jer alle sammen + bebserne?

Håber I alle har det godt trods inaktiviteten.

Her går det godt selvom jeg synes maven er gået i stå?! Er 21+2 idag og har en MEGET aktiv baby. Hun holdte fest i maven i 45 min igår, med en masse spark, spjæt og en masse koldbøtter! Man kan se hendes små spark på maveskindet og farmand kan tydeligt mærke hende nu. Vi er så stolte af hende, hun er så dygtig

MD gik jo også over alt forventning, da jeg var afsted 19+1. Hun var sund og rask - ligesom hun skulle være! Nu kan vi rigtig nyde graviditeten, flytningen og snart påbegyndning af babyværelse!

KOM PÅ BANEN, hvor blev I alle lige af?

Jeg vil give dig ret smukke vi er ikke så super aktive her inde.

Det dejligt at alt går godt og at lillepigen vokser sig stor lækkert at i snart kan lave værelse til hende

Hehe Jeg er 21 uger i dag og har været til MD i fredags som du jo godt ved gik det ikke lige som det skulle og skal til en ny scanning på tirsdag men mon ikke hun er helt okay ? Så er Aksel begyndt at ligge sit hovede på min mave hvor han bare ligger og lytter og siger " mora baby, min baby" og kysser maven efter han har sagt det han har også mærkede hende sparke hvor han så sage AV EJ BABY så sødt   

her har vi også en del at se til lige for tiden Aksel bliver 2 den 26 og jeg er igang med at kigge alt hans babytøj igennem for at se om vi kan bruge noget igen

Anmeld

19. oktober 2012

Line_Olesen

Lyder bare dejligt

Her går det også rigtig godt.! Er 23+5 og maven vokser efterhånden i hast Vores lille bebs har det rigtig godt.! Han er også meget aktiv og vender og drejer sig og sparker på alle tider af døgnet

Kæresten har også kunnet mærke sparkene den sidste uges tid, og er begyndt at snakke til maven så han den lille kan vænne sig til hans stemme

Anmeld

19. oktober 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78

Hej med jer

Vi er lige hjemvendt efter en dejlig uges efterårsferie i Kbh I morgen skal vi besøge bedsteforældre og søndag skal jeg vist vaske, vaske og vaske... Så er den ferie også gået!

Men ellers går det godt. Ungerne glæder sig til babyen kommer ud, selvom der jo er længe til - en samtale fra forleden:

Mig: Hjalte, i det nye år får vi jo en dreng mere - tror du nu det går? Så er du jo ikke længere min eneste dreng.
Hjalte: Ja, jeg er sikker på, at mig og babyen bliver de bedste venner. Så kan vi finde larver sammen

Jeg er begyndt at sove lidt skidt om natten - vågner hver gang jeg vender mig, babyen møffer rundt og sparker til min blære, så jeg skal op og tisse.... Det er lidt træls, men det går jo heldigvis over igen I morgen er jeg 24+0, jeg synes det går stærkt nu... Men det er jo også sidste gang, så jeg er meget bevidst om at skulle nyde hver en lille ting

/ Taco78 

Anmeld

19. oktober 2012

Line_Olesen

Jeg har/skal arbejde hele ugen så det har ikke været meget ferie for mit vedkomne.. Men når jeg får fri på onsdag så tager vi til KBH for at besøge kærestens storesøster og hendes kæreste.. Vi bliver der så til søndag, så vi får jo dejligt nok også lidt ferie

Ham den lille synes også at hans skal sparke og vende og dreje sig på alle tider af døgnet, så vågner også rigtig mange i løbet af natten både pga. møflen og pga. trykken på blæreren.. Men tager det med godt mod for så vænner man sig jo til at skulle op flere gange i løbet af natten

Anmeld

20. oktober 2012

Frk-Lotusblomst

Her går det også godt. Ramte en, for mig, vigtig milepæl i onsdag, nemlig 24+0. <3

Glæder mig til den kommende tid, hvor der endelig sker lidt efter md igen. - 2. Lægebesøg, 2. Glukosevelastning, 2. Jm besøg, 3D/4d scanning, portrætfotigrafdring af min kæreste og jeg (og selvfølgelig maven) og så er vi pludselig henne ved 1. December. <3

Ang. Liv, bliver hun stærkere og stærkere. Det er utrolig hvor stor forskel der er, men vi nyder det. Og jeg nyder at se kærestens udtryk når han mærker nye spark eller bevægelse fra hende.

Anmeld

20. oktober 2012

LMX

Ja jeg tager mig selv i lidt at glemme at kigge herinde i terminsgruppen.

Her går det også rigtig fint. Tiltrods for en noget skidt start på hele graviditeten så ser det hele super fint ud nu.

Her er vi nået til 24+5 og pigepomfritten i maven er en aktiv lille frøken. Men hun har jo også været stærk hele vejen igennem, med alt det hun har stået model til

Jeg går ind imellem og hygger mig med at gøre værelset klar. De fleste ting er allerede indkøbt så nu er det bare lige at blive tilfreds med indretningen

Jeg er sygemeldt fremtil barsel som starter 11. dec. Savner mit arbejde, men har efterhånden affundet mig med at gå hjemme...

Min gode veninde, som også er gravid, har fået bækkenløsning. Så vi går og hygger os sammen

Dejligt at høre fra jer andre

Anmeld

22. oktober 2012

Fine_007

Dejligt at høre, at I alle har det så godt 

Jeg er 22+5 i dag - så vidt jeg husker  og her går alt fint. Vores lille dreng har været aktiv et par uger nu, nogle dage mere end andre.. det er super hyggeligt! (og surrealistisk) 

Min kæreste og jeg er så småt begyndt at komme med navneforslag og hold da k..., hvor er det svært at blive enige  for tiden taler han varmt om "Thorbjørn" - jeg har nedlagt veto

Jeg har det super godt, ingen gener, så føler mig heldig, men samtidig ville jeg ønske, at jeg havde mere tid til at hygge og pusle om det faktum, at vi skal have et barn.. jeg har dog rygende travlt på min kandidat (og på arbejdet), så der er ikke meget tid til at bygge rede. 

Det kommer der forhåbenligt efter den 20 dec., hvor jeg går fra på barsel  Glæder mig!!! 

Anmeld

23. oktober 2012

Trinemn

Sikke dejlige opdateringer fra jer, piger

Her går alt også fint - jeg er i dag i uge 23+0, og jeg har kunnet mærket liv i nogle uger nu og man kan nu tydeligt se når den lille mosler rundt derinde. Den er meget aktiv både morgen, middag og aften, så der er nok en rigtig vildbasse i vente til februar   Vi venter spændt på ekstra scanning torsdag, da de til MD scanning opdagede at moderkagen er lavtliggende. Vi krydser selvfølgelig fingre for at den har flyttet sig - eller at den gør - og hvis ikke, ja, så tager vi et kejsersnit. Så længe den lille er sund og rask er det vel lige meget hvordan den kommer til verden

Dejligt at se I andre (og jeres babyer) har det godt og mange klem til jer!

Anmeld

24. oktober 2012

Alanda

Dejligt at høre hvordan det går med jer og jeres maver

Her går det også godt , jeg er nu i uge 25+4 og kæmper med min ryg. Havde en del rygsmerter inden jeg blev gravid , som jeg så fik trænet væk og masseret væk , men nu efter jeg er blevet gravid har jeg ikke fået trænet så meget da det var med vægt på og har ikke fået lavet en ny plan og så blev det også bare for dyrt for os eftersom at vi skal igang med at købe baby ting .. Så har lige fået skrevet til min skole idag om at jeg skal udmeldes og så hedder det vidst bare kontathjælp indtil barsel . 

Jeg har også rigtig meget svært ved at sove om natten fordi lillemanden skal da lige være mest aktiv når mor skal sove ..
Kan godt være et problem nogle gange , men så vænner kroppen sig jo også til at den skal vågne flere gange i løbet af natten ..

Er stadig ikke kommet igang med at indrette børneværelse da vi stadig mangler at få pakket papkasser ud :/ Lidt surt med kan ikke holde til at gøre det hele her hjemme selv , så må vente til kæresten kommer hjem og han har ikke altid lige tiden når han kommer hjem . Han er lige nu igang med sit grundforløbs eksamen til maler , så der er nok at se til for ham ..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.