Søger gode råd til at få fødslen rigtig igang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2009

Cris

Jep, sex, karbad, træpper: find træpper og så op og op og op! At stige træpper har et eller andet effekt, min veninde har prøvet det og virkede! Gik en laaaang tur på shopping mål og har ikke brugt elevatoren, hun brugte en hel dag derovre. Om natten gik fødsel i gang...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2009

SaNiNa

Tak for alle jeres svar, der er rigtig mange god råd i mellem.
Min jordemoder har fra rådet mig trapper og lange gå ture.

Hun syntes jeg skulle slappe af så  kroppe fik ro til at arbejde veerne større i sit tempo ville gøre at veerne udviklede sig hurtiger, men jeg ved jo ikke om det passe... vil bare meget gerne have den her fødsel igang NUUUU

Anmeld

28. maj 2009

Cris

Så afsted at gå! Min veninde har brugt shopping mål, for det var vinteren. Hun gik flere gange op og ned at træpper og hun var ind i hver eneste butik!  Men hvis vejret er godt, så ud at gå en tur med en god tempo. Og find træpper!!!! Og han banker på, så det tager ikke længe tror jeg. Men det er træls at mærke veer og der ikke sker noget. Jeg kan godt forstå dig! iiiihhh jeg glæder mig at høre, hvordan det gik!!!!

Anmeld

28. maj 2009

Mathilde

RikkeØ skriver:

Fandt lige et link med nogle ideer:

www.mingraviditet.dk/goderaad/igangsat_gravid.htm

Min nabos kusine prøvede sådan noget hindbærblade-the som der omtales i linket og det virkede vidst ret godt
Det vil jeg i hvert fald gå i krig med når jeg nærmer mig

Anmeld

28. maj 2009

SaNiNa

helt banker han ikke på endnu for han stå ikke fast, derfor hun ikke ville sætte mig igang i dag.

Anmeld

28. maj 2009

SaNiNa

Mathilde skriver:

Min nabos kusine prøvede sådan noget hindbærblade-the som der omtales i linket og det virkede vidst ret godt
Det vil jeg i hvert fald gå i krig med når jeg nærmer mig

mon almindelig  hindbær-the kan bruges ælsker det...?

Har skrevet til dig inde på fb

Anmeld

28. maj 2009

Betteisen

Hejsa...

Kan du ikke få jordmoderen til at ta fat i dig?? De fleste kan vist et trick med, at gøre noget ved limoderhalsens åbning. Jeg var til tjeck 1 uge efter min termin og hun tog godt fat forneden og sagde at der skete noget i løbet af et par dage. Det virkede på mig

Anmeld

28. maj 2009

SaNiNa

anistu skriver:

Hejsa...

Kan du ikke få jordmoderen til at ta fat i dig?? De fleste kan vist et trick med, at gøre noget ved limoderhalsens åbning. Jeg var til tjeck 1 uge efter min termin og hun tog godt fat forneden og sagde at der skete noget i løbet af et par dage. Det virkede på mig

min  jordemoder ville ikke gøre noget så længe lillemanden ikke står fast.
Så jeg må jo bare håber på min krop vil igang meget hurtig

Anmeld

28. maj 2009

Betteisen

Sanne skriver:

min  jordemoder ville ikke gøre noget så længe lillemanden ikke står fast.
Så jeg må jo bare håber på min krop vil igang meget hurtig

Det kan være han bare ikke er klar til, at komme ud endnu. Jeg gik 10 dage over tiden og følte jeg skulle eksplodere. De skulle lade være med at sætte dato for terminen, for man hæfter sig alt for meget i den. Det gjorde jeg i hvert fald

Anmeld

28. maj 2009

Stumpen

Jeg ville ikke gå eller bruge trapper.. En uge før Mathilde kom til verden (da jeg var gået en uge over) vandrede jeg rundt og rundt i byen og min krop var bare færdig om aftenen og set i bakspejlet er jeg super glad for at intet gik i gang, for det er jeg ikke sikker på at jeg havde kunnet klare...

Men varme bade vil måske hjælpe.. Men hvis ikke han har sat sig fast, så er det vel ikke tid endnu?? Har godt nok læst at ved flergangsfødende sætter barnet sig nogen gange først fast under fødslen, så om det også kan være tilfældet ved første gangsfødende, det ved jeg ikke..

Men jeg tror nu også du kan følge alverdens råd, men hvis ikke bettemand er klar til at komme ud, så kan du hoppe herfra og til himalaya...

Men krydser fingre for at han snart kommer ud til jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.