Søger gode råd til at få fødslen rigtig igang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.052 visninger
23 svar
0 synes godt om
28. maj 2009

SaNiNa

Ja som mange af jer jo ved så har jeg haft nogle veer lidt mandag middag men de vil ikke blive til så meget mere...

Så nu er alle gode råd dyre, for nej hvor jeg bare ikke orker det mere, har heldigvis fået sove rimelig i nat da de aftog men er nu kommet igen her tidlig til morgen.

så kom endelig med alle jeres gode råd til min fødsel går rigtig i gang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2009

Becks

Masser af sex søde...
Håber snart du har lillemanden i armene..
Knus

Anmeld

28. maj 2009

DK

Jeg har også hørt at en god omgang massage skulle sæt gang i sagerne. Og så derudover være afslappet. Vores krop vil helst ikke føde hvis vi er i en konstant strestilstand, hvilket jo sådan set er fornuftigt nok

Anmeld

28. maj 2009

Mutti2

Kar-bad.... det blødgør liv-moderen!! 

fingre for at der snart sker noget. Held og lykke

Knus Pernille, som glæder sig til at se billeder

Anmeld

28. maj 2009

Englebisse

Sanne skriver:

Ja som mange af jer jo ved så har jeg haft nogle veer lidt mandag middag men de vil ikke blive til så meget mere...

Så nu er alle gode råd dyre, for nej hvor jeg bare ikke orker det mere, har heldigvis fået sove rimelig i nat da de aftog men er nu kommet igen her tidlig til morgen.

så kom endelig med alle jeres gode råd til min fødsel går rigtig i gang.

Man siger det her en skråne, men en overlæge sagde til os, at vi skulle gå hjem og dyrke sex. Mine veer gik heller ikke rigtig ville gå igang, men blev ved med at gå i sig selv. Ved godt det ikke lige det man har det største lyst til når man er højgravid, men hvad gør man ikke for at få gode veer:-). En time efter vi havde dyrket sex gik vandet. Min bror og svigerinde havde gjort det samme og hendes vand gik også efter de havde dyrket sex. 

Det er værd at prøve hvis I ikke har prøvet det *smil*

Anmeld

28. maj 2009

Mira0911

Rende op af trapper, sex, og noget med noget  Amerikansk Olie...

Anmeld

28. maj 2009

Rikke, Liam & Linus

Dutte84 skriver:

Rende op af trapper, sex, og noget med noget  Amerikansk Olie...

Uha nej. Hold dig langt væk fra Amerikansk olie. Det er stærkt afførende. Så medmindre du lige er frisk på en omgang diarre, er det ikke en god ide.

Det er et gammelt husmoderråd, som bare IKKE skal følges.

Anmeld

28. maj 2009

Mira0911

RikkeØ skriver:

Uha nej. Hold dig langt væk fra Amerikansk olie. Det er stærkt afførende. Så medmindre du lige er frisk på en omgang diarre, er det ikke en god ide.

Det er et gammelt husmoderråd, som bare IKKE skal følges.

Jeg hoppede ikke på den da jeg selv skulle føde... Da folk sagde det til mig tænkte jeg, "MMm, helt sikkert" Det skal jeg slet ikke prøve...

Anmeld

28. maj 2009

Rikke, Liam & Linus

28. maj 2009

Mca<3

Jeg syntes desværre jeg prøvede alt .. gik 10 dage over

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.