bla bla bla...som om man ikke er forvirret nok når man lige er blevet mor!
fååårk, hvor er det altså belastende, og jeg håber inderligt at det med det her begynder at gå op for folk at der kun er en vej frem, og det er den man selv vælger...grunden til jeg skriver det her er fordi der på ØF har været så mange debatter:
du må ikke male mens du er gravid, du må ikke ryge når du er gravid, du må ikke bruge rengøringsmidler, du må ikke dit og dat...
og naturligvis er det da heller ikke sundt, men for pokker...hvad man vælger i dag, er forbudt i morgen, og hvad man gjorde for 100 år siden er pludselig med døden til følge nu om dage...
bare tag kamillethe...det er brugt før siden moder jord var barn, urkvinden har kogt sundt the på den blomst, og brugt den som helende urter...og bare man nævner kamilletheen nu om stunder er mange ved at dø af bare forargelse
for fanden, hvorfor er folk blevet så paniske omkring det at leve, det er virkelig en udvikling som bare har taget fart i de sidste ti år, og i mine øjne er det j9o sindsygt.
naturligvis er der mange punkter hvor man kan sige sig selv man skal passe på, men altså...at nogen bruger maskara når de er gravide, eller ammer...christ, hvor forfærdeligt kan det være?
aj jeg har ventet så længe med at få en god åbning til sådan et indlæg som jeg skriver her, og nu håber jeg fandme at folk der læser den her artikkel kan begynde at forstå hvor dumt det er at tage alle råd til sig...man kan sgu da ikke efterhånden bevæge sig en tomme i sin sofa!
jeg håber virkelig de ammende mødre fortsætter med at amme, lige så længe som de har lyst, for der er kun en vej frem, og det er lige den man selv vælger!
sorry, har bare så mange gange tænkt christ når jeg læste de tåbelige debatter på øffen, hvor folk kammer helt over i det overdrevne!
Anmeld