Jeg gider bare ikke mere!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

370 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. maj 2009

Nadi

Imorges da jeg kom ned til min cykel ser jeg at der er noget gnask på mit sæde. Det lugter lidt af kattemad og det ligner lidt kattemad, og tro det eller ej det er sørme kattemad, der er smurt ud på mit sykelsæde og cykelstolen
Jeg blev helt paf og måtte skynde mig op finde en klud og en pose, ned igen tørre, tørre, tørre, op på cyklen igen og tror I så ikke at jeg ser min ringklokke mangler

Jeg gider bare ikke bo i den her lorte opgang mere  Jeg var parat til at pakke vores ting og flytte ud i mine forældres campingvogn indtil vi kan flytte i huset!

JEG GIDER DET BARE IKKE MERE!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2009

bette

der er bare nogen der bare er så lamme oveni..
forstår ikke hvad de selv synes de får ud af at gøre sådan noget..
men ja har desværre hørt rigtig meget af sådan noget derovre

Anmeld

28. maj 2009

Loggidut

ikke naboen igen...vel?

Anmeld

28. maj 2009

Nadi

Loggidut skriver:

ikke naboen igen...vel?

Jo der er jeg sikker på!! Men jeg aner bare ikke hvad jeg skal stille op for jeg kan jo ikke bevise en skid

Hun er bare en luskebuks, jeg er sikker på at hun sniger sig ned kl 02:00 om natten, så hun kan udføre sine gerninger i nattens mulmer mørke, så ingen kan se hende!

Anmeld

28. maj 2009

Tynen

Nadi skriver:

Jo der er jeg sikker på!! Men jeg aner bare ikke hvad jeg skal stille op for jeg kan jo ikke bevise en skid

Hun er bare en luskebuks, jeg er sikker på at hun sniger sig ned kl 02:00 om natten, så hun kan udføre sine gerninger i nattens mulmer mørke, så ingen kan se hende!

Kan du ikke finte hende.. Få Dennis til at sætte en fælde op ude foran hendes dør, så I kan høre når hun går ud

Ej, tænk på at I snart slipper for den gamle skøge!
Bare ærgeligt at hun sikkert vil stå med den ondeste sejrsfølelse når hun ser flyttekasserne!

Anmeld

28. maj 2009

Nadi

Kan du ikke finte hende.. Få Dennis til at sætte en fælde op ude foran hendes dør, så I kan høre når hun går ud

Ej, tænk på at I snart slipper for den gamle skøge!
Bare ærgeligt at hun sikkert vil stå med den ondeste sejrsfølelse når hun ser flyttekasserne!

Min far er simpelthen så sur på hende, og han har den onde lyst til at gøre noget ved hende/hendes dør eller postkasse. Dennis og min lillebror vil stjæle hendes cykel og hænge den i en flagstang et sted, og jeg selv holder træsko/stilette fest med høj techno musik og ALLE er inviteret!

Jeg gider bare heller ikke at hun står med den der sejers følelse, for det er lige nøjagtig hvad hun vil. Men jeg har tænkt mig at sige til hende at jeg håber der flytter en gammel krage, som er lige så sippet som hende selv, Så kan hun sgu selv mærke på egen krop hvordan det føles.

Men uhh ja det bliver godt at komme væk fra hende. Jeg kommer sikkert til at tysse mange gange på Ollie i det nye hus fordi jeg tror hun bor i kælderen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.