update ! på jm besøg idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. oktober 2012

Camillos

jeg er 4 cm åben og fik løsnet det bagerste af mine hinder idag den jm studerende havde ikke lige fået det bagerste med sidst jeg ser frem til at blive mor aller senest på tirsdag nu har jeg fået ro på da jeg har fået en deadline afmin kære jm og hun tar mit vand på mandag hvis jeg ikke har født. men ligger lige nu med voldsomme smerter / veer og håber ikke de går i sig selv igen så lillepigen kommer til termin imorgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2012

M (:

Camillos skriver:

jeg er 4 cm åben og fik løsnet det bagerste af mine hinder idag den jm studerende havde ikke lige fået det bagerste med sidst jeg ser frem til at blive mor aller senest på tirsdag nu har jeg fået ro på da jeg har fået en deadline afmin kære jm og hun tar mit vand på mandag hvis jeg ikke har født. men ligger lige nu med voldsomme smerter / veer og håber ikke de går i sig selv igen så lillepigen kommer til termin imorgen

For at det sker i løbet af natten og senest i weekenden! Det er trods alt rarest at gå i fødsel på egen hånd! 

Anmeld

17. oktober 2012

jeanne-skat

for hun snart kommer

Anmeld

17. oktober 2012

JS<3

Endelig

Krydser fingre for at det kommer til at ske noget.

Anmeld

17. oktober 2012

christina92

Camillos skriver:

Uhhhh hvor er det altså spændende! Hav en fantastisk fødsel!

Anmeld

19. oktober 2012

MIWULA

Uhhh held og lykke for der snart sker mere..

Anmeld

19. oktober 2012

Camillos

M (: skriver:

For at det sker i løbet af natten og senest i weekenden! Det er trods alt rarest at gå i fødsel på egen hånd! 

Igeeen snyydt...  Har lavet opdatering hehe

Anmeld

19. oktober 2012

Camillos

jeanne-skat skriver:

for hun snart kommer

Snydt igen har lavet opdate 

Anmeld

19. oktober 2012

Camillos

christina92 skriver:

Uhhhh hvor er det altså spændende! Hav en fantastisk fødsel!

troede du .. .fantastiske veer i 18 timer men ingen Baby 

Anmeld

19. oktober 2012

M (:

Camillos skriver:

Igeeen snyydt...  Har lavet opdatering hehe

Tror også jeg har svaret på den - men håber nu stadig det bliver i løbet af weekenden! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.