Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
HeidiØ skriver: Jeg tog GraviJern, kan jeg huske - men jeg fik så hård mave af det, min jm anbefalede mig en flydende på apoteket ved navn Kräuterblut.. det virkede
Jeg tog GraviJern, kan jeg huske - men jeg fik så hård mave af det, min jm anbefalede mig en flydende på apoteket ved navn Kräuterblut.. det virkede
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
frk andreasen skriver: Jeg tager hemojern de er milde mod maven
Jeg tager hemojern de er milde mod maven
Musse21 skriver: Min første tanke var også gravijern den er rimelig sikker
Min første tanke var også gravijern den er rimelig sikker
Det er jo det
Musse21 skriver: Er nu i uge 10 og skal begynde på jern...hvilke nogen tog i...?
Er nu i uge 10 og skal begynde på jern...hvilke nogen tog i...?
Baby2påvej skriver: Jeg tog amino jern men de kunne min mave ikke tåle, og da min blodprocent er over 8 har min JM sagt jeg godt må undvære.
Jeg tog amino jern men de kunne min mave ikke tåle, og da min blodprocent er over 8 har min JM sagt jeg godt må undvære.
Musse21 skriver: Så skal du slet ikke tage noget eller hvad?
Så skal du slet ikke tage noget eller hvad?
Baby2påvej skriver: Nej ikke så længe min blodprocent ligger så fint, og jeg ikke er svimmel.Prøvede så fiskeolie i stedet for, som et suplement men det gik min mave også amok over.
Nej ikke så længe min blodprocent ligger så fint, og jeg ikke er svimmel.Prøvede så fiskeolie i stedet for, som et suplement men det gik min mave også amok over.
Musse21 skriver: Det blev også dem jeg købte
Det blev også dem jeg købte
Jeg har taget Hemojern, og der har ikke været problemer med maven her
frk andreasen skriver: Husk du skal tage 3 om dagen
Husk du skal tage 3 om dagen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128