Update på nf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2012

Camillos

UnderCover35 skriver:

Som lovet en update; tusind tak for alle jeres X'ede fingre dem har vi stadig brug for, desværre!

Jeg skal ind for at have foretaget en moderkagebiopsi i morgen, og det i sig selv skræmmer mig ikke da det havde jeg forberedt mig på pga min alder.

Men at det ikke er pga en forhøjet risiko for Downs Syndrom men derimod noget der hedder Trisomi 18, som jeg forstod det som medfører at fostret er ulevedygtigt og selv hvis man går til termin så  er barnet svært skadet og lever ganske kort...

Jeg havde ikke set en risiko for dette komme men er selvfølgelig glad for at det bliver undersøgt.

Jeg spurgte til mine tal og de hedder 1:99 og det er "pænt" men det er under de 1:150 der er grænsen for at de kalder risikoen forhøjet.

Er stadig fortrøstningsfuld, og tror det nok skal gå selvom jeg jo også er ked af det - dog er jeg afklaret med at det skal undersøges og jeg er faktisk glad for at de kan undersøge det ordentligt!

Jeg lover ikke at kunne overskue at svare jer enkeltvis i dag selvom jeg helst vil det for jeg tror ikke jeg kommer til at have så meget at sige de næste dage, frem til at vi forhåbenligt får et positivt svar!

nej nej nej nej %%!!! hvorfor fanden skal du også slås med det nu! for fanden da!!!!!   jeg  krydser alt hva jeg kan for dig søde! hvor er verden bare uretfærdig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2012

Mink

UnderCover35 skriver:

Som lovet en update; tusind tak for alle jeres X'ede fingre dem har vi stadig brug for, desværre!

Jeg skal ind for at have foretaget en moderkagebiopsi i morgen, og det i sig selv skræmmer mig ikke da det havde jeg forberedt mig på pga min alder.

Men at det ikke er pga en forhøjet risiko for Downs Syndrom men derimod noget der hedder Trisomi 18, som jeg forstod det som medfører at fostret er ulevedygtigt og selv hvis man går til termin så  er barnet svært skadet og lever ganske kort...

Jeg havde ikke set en risiko for dette komme men er selvfølgelig glad for at det bliver undersøgt.

Jeg spurgte til mine tal og de hedder 1:99 og det er "pænt" men det er under de 1:150 der er grænsen for at de kalder risikoen forhøjet.

Er stadig fortrøstningsfuld, og tror det nok skal gå selvom jeg jo også er ked af det - dog er jeg afklaret med at det skal undersøges og jeg er faktisk glad for at de kan undersøge det ordentligt!

Jeg lover ikke at kunne overskue at svare jer enkeltvis i dag selvom jeg helst vil det for jeg tror ikke jeg kommer til at have så meget at sige de næste dage, frem til at vi forhåbenligt får et positivt svar!

kæmpe kram  sender en masse varme tanker og  for at alt går godt !!! 

Anmeld

17. oktober 2012

Carina:-)

Jeg har et familiemedlem der som 18 årig fik et tal der sagde 1:31

Og jeg har lige passet en sund og rask lille fyr sidste weekend.

Det skal nok gå 

Anmeld

17. oktober 2012

SussieThyssen

UnderCover35 skriver:

Siden hvornår er de så begyndt at sætte focus på den defekt?

Men masser af krydsede fingre herfra 

Og et stort knus

Kærligst

Sussie

Anmeld

17. oktober 2012

ekebiv

UnderCover35 skriver:

Øv hvor træls :-(
Hvordan tjekker de for de kromosomer? Gør de det ved double testen (blodprøven) eller hvordan? Har aldrig hørt om det men skal have taget blodprøven imorgen og er heller ikke helt ung (37).

Anmeld

18. oktober 2012

UnderCover37

SussieThyssen skriver:

Siden hvornår er de så begyndt at sætte focus på den defekt?

Men masser af krydsede fingre herfra 

Og et stort knus

Kærligst

Sussie

Det er åbenbart en af de fejl de tjekker for rutinemæssigt i blodprøverne sammen med Downs og Tri13, hvilket jeg faktisk ikke var klar over.

Og tusind tak 

Anmeld

18. oktober 2012

UnderCover37

ekebiv skriver:

Øv hvor træls :-(
Hvordan tjekker de for de kromosomer? Gør de det ved double testen (blodprøven) eller hvordan? Har aldrig hørt om det men skal have taget blodprøven imorgen og er heller ikke helt ung (37).

Ja, det er nogle hormon niveauer de måler i blodprøven ifb med NF

for at din er fin!

Anmeld

18. oktober 2012

UnderCover37

I er simpelthen dejlige ALLE SAMMEN!

Tusind tak for de søde og positive hilsner og historier 

Anmeld

18. oktober 2012

Sommerfugl86

18. oktober 2012

M&N

Du kan tro jeg bliver ved med at krydse mine fingre for dig. Det skal nok gå godt idag, det er jeg sikker på. Er spændt på at hører på en update, når svaret er kommet. Håber du trods alt er okay 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.