UnderCover35 skriver:
Som lovet en update; tusind tak for alle jeres X'ede fingre dem har vi stadig brug for, desværre!
Jeg skal ind for at have foretaget en moderkagebiopsi i morgen, og det i sig selv skræmmer mig ikke da det havde jeg forberedt mig på pga min alder.
Men at det ikke er pga en forhøjet risiko for Downs Syndrom men derimod noget der hedder Trisomi 18, som jeg forstod det som medfører at fostret er ulevedygtigt og selv hvis man går til termin så er barnet svært skadet og lever ganske kort...
Jeg havde ikke set en risiko for dette komme men er selvfølgelig glad for at det bliver undersøgt.
Jeg spurgte til mine tal og de hedder 1:99 og det er "pænt" men det er under de 1:150 der er grænsen for at de kalder risikoen forhøjet.
Er stadig fortrøstningsfuld, og tror det nok skal gå selvom jeg jo også er ked af det - dog er jeg afklaret med at det skal undersøges og jeg er faktisk glad for at de kan undersøge det ordentligt!
Jeg lover ikke at kunne overskue at svare jer enkeltvis i dag selvom jeg helst vil det for jeg tror ikke jeg kommer til at have så meget at sige de næste dage, frem til at vi forhåbenligt får et positivt svar!
nej nej nej nej %%!!! hvorfor fanden skal du også slås med det nu! for fanden da!!!!!
jeg krydser alt hva jeg kan for dig søde! hvor er verden bare uretfærdig!