Akmese skriver:
Hej alle sammen
Uge 6 gav mig i mandags noget af en velkomst... har lige siden kastet op konstant og har kvalme... kan abolut intet holde nede... !
min læge sendte mig en mail i dag og beroligede mig med at det er gode tegn, for det betyder at mit graviditetshormon er højt og at graviditeten går godt ! hun skrev dog jeg jo selvfølgelig skulle passe på vægtet, at jeg ikke taber mig..
SE her opstår problemet for er gået fra 52 til 51 kilo på de her få dage, og nu søger jeg råd blandt jer... !! nogle gode fif til hvad man kan spise og evt gøre for i det mindste bare at holde vægten ???
Min lille stjerne skal jo gerne vokse sig stor og stærk ! 

Tillykke med graviditeten

Som en anden skriver, spis præcis hvad du har bare lidt lyst til! Hvis kæresten kan lave mad, så lad ham gøre det, for det kan give lidt mere apetit, det gør det i hvert fald for mig... Det med at skulle håndtere råt kød, det kan jeg slet ikke!
Spis mandler, nødder, kiks knækbrød, alt i en kiks har reddet mig, og gulrødder har også været gode, når det har været værst!
Seaband har hjulpet mig, når det har været værst...
Husk at få væske nok, så du ikke bliver dehydreret! Og tag fat i din læge, og fortæl hvor meget du allerede har tabt dig, så de har hånd i hanke med dig

Revet æble er også godt til at stabilisere maven, og er knap så hård ved den, fordi de er i så store stykker...
Håber meget at du snart får det bedre, for det er da belastende! God bedring