så er det termin imorgen!! og jordmor besøg idag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

602 visninger
13 svar
0 synes godt om
17. oktober 2012

Camillos

ringede til min jm idag for at få bekræftet min tid og hun var mere end overrasket over jeg ikke har født endnu!  jeg håber hun inden for nogle dage kan hjælpe mig, for jeg er virkelig påvirket med veer, smerter i underliv og mit bækken, føler mig også stresset over jeg tror hun kommer hver dag fordi jeg får stærke smerter som så går over  det har stået på i 3 uger nu! jeg er godt.nok spændt på om hun vil hjælpe mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2012

jeanne-skat

Håber snart du ser din prinsesse

Anmeld

17. oktober 2012

Camillos

jeanne-skat skriver:

Håber snart du ser din prinsesse

tak søde

Anmeld

17. oktober 2012

LilleChelle

Puuha - Camilla. Det er jo lige om lidt. 

Jeg synes ikke det er ret lang tid siden vi begge testede positiv, og du har termin imorgen og jeg har på mandag  

- Tiden er gået så stærkt. 

Jeg håber hun vil hjælpe dig, når du har så mange smerter <3 

Anmeld

17. oktober 2012

Camillos

LilleChelle skriver:

Puuha - Camilla. Det er jo lige om lidt. 

Jeg synes ikke det er ret lang tid siden vi begge testede positiv, og du har termin imorgen og jeg har på mandag  

- Tiden er gået så stærkt. 

Jeg håber hun vil hjælpe dig, når du har så mange smerter <3 

ka det er nemlig lige om lidt ret syrealistisk egentlig! men det bliver godt! har du allerede termin på mandag? ,det bliver spændende!og tak 

Anmeld

17. oktober 2012

LilleChelle

Camillos skriver:

ka det er nemlig lige om lidt ret syrealistisk egentlig! men det bliver godt! har du allerede termin på mandag? ,det bliver spændende!og tak 

ja - tiden går SÅÅÅ stærkt. 

- Jepp, mandag d. 22. Så nu må vi se hvornår han gider ud. Pt. virker han ikke som en der gider ud :p

Anmeld

17. oktober 2012

Camillos

LilleChelle skriver:

ja - tiden går SÅÅÅ stærkt. 

- Jepp, mandag d. 22. Så nu må vi se hvornår han gider ud. Pt. virker han ikke som en der gider ud :p

hehe for de fleste kommer det jo lige pludselig.. mit er desværre bare gået i stå  hver gang 

Anmeld

17. oktober 2012

Miss Church

Camillos skriver:

ringede til min jm idag for at få bekræftet min tid og hun var mere end overrasket over jeg ikke har født endnu!  jeg håber hun inden for nogle dage kan hjælpe mig, for jeg er virkelig påvirket med veer, smerter i underliv og mit bækken, føler mig også stresset over jeg tror hun kommer hver dag fordi jeg får stærke smerter som så går over  det har stået på i 3 uger nu! jeg er godt.nok spændt på om hun vil hjælpe mig 

Håber din JM kan hjælpe og i snart kan få jeres lille prinsesse ud 

Anmeld

17. oktober 2012

Camillos

Miss Church skriver:

Håber din JM kan hjælpe og i snart kan få jeres lille prinsesse ud 

tak det håber jeg også 

Anmeld

17. oktober 2012

LilleChelle

Camillos skriver:

hehe for de fleste kommer det jo lige pludselig.. mit er desværre bare gået i stå  hver gang 

Ja, jeg har godt læst lidt om det. Hvor er det altså bare træls. 

Men jeg har godt nok også haft nogle dage, hvor jeg var sikker på at nu var det altså nu. Men han er altså ikke kommet endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.