dårlig samvittighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
JS<3 skriver:

Det var en god ide, tak (:

Nej, han nået ikke ud på hospitalet, og da han ville komme og besøge os her sagde jeg nej da jeg overhoved intet overskud til det har. Så ingen besøg indtil videre, har en masse søvn der skal indhentes og så har jeg ærlig talt ikke overskud til andet end min datter. (svigermor kommer og lufter hundene da jeg ikke kan gå så langt)

Så synes jeg, du skal få fat på ham med det samme og forberede ham på, at I ikke kan komme. 

Jeg tror, det er vigtigt at være opmærksom på, at din bror KAN føle, at hans datter nu vil blive "glemt" lidt af jer, fordi I har fået jeres datter. Derfor er det en god ide at signalere, at alting ikke handler om jeres mirakel, og at din niece fortsat har en stor plads i jeres hjerter. Jeg kender desværre til eksempler på, at søskende føler, deres børn bliver tilsidesat og glemt lidt, når der kommer kusiner eller fætre til. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2012

Clisolka

JS<3 skriver:

Hej alle samme.

(om jeg har placeret denne tråd korrekt er jeg ikke sikker på)

Vi er blevet inviteret til barnedåb for min brors datter på søndag den 21, (jeg ville ha termin 4 dage efter) så chancen for at kæresten og jeg ikke kunne komme var jo stor PGA fødsel, (hvilke de burde være klar over).

Jeg fik akut kejsersnit i torsdag, så min datter vil være 10 dage gammel på den dag barnedåben bliver holdt.

Men, jeg har fået betændelse i min ar, og kan dårlig nok løfte mit venstre ben, jeg er endnu ikke kommet på toppen.

Barnedåben bliver holdt 62km fra mit hjem, så vi skal også køre rigtig langt med den lille pige. Hvis det så bare var inden for 20km, ville det være mere overskueligt hvis mine smerter blev slemme ville der jo ikke være såååh langt hjem.

Vil jeg skuffe min bror ved afbud da det nu er min niece, hvad havde i gjort?

Undskyld en rådet tråd.

Kærlige knus fra en nybagt mor med forvirring godt planet over hovedet.

Jeg havde meldt afbud 

Jeg kan godt huske hvor ondt det gør - og 10 dage er altså ikke lang tid at være kommet sig efter sådan en operation  Så mon ikke din bror forstår dig 

Anmeld

17. oktober 2012

merethe

Profilbillede for merethe
JS<3 skriver:

Hej alle samme.

Vi er blevet inviteret til barnedåb for min brors datter på søndag den 21, (jeg ville ha termin 4 dage efter) så chancen for at kæresten og jeg ikke kunne komme var jo stor PGA fødsel, (hvilke de burde være klar over).

Jeg fik akut kejsersnit i torsdag, så min datter vil være 10 dage gammel på den dag barnedåben bliver holdt.

Men, jeg har fået betændelse i min ar, og kan dårlig nok løfte mit venstre ben, jeg er endnu ikke kommet på toppen.

Barnedåben bliver holdt 62km fra mit hjem, så vi skal også køre rigtig langt med den lille pige. Hvis det så bare var inden for 20km, ville det være mere overskueligt hvis mine smerter blev slemme ville der jo ikke være såååh langt hjem.

Undskyld en rådet tråd.

Selvfølgelig vil din bror blive skuffet hvis du og lillepigen ikke kom, men alle også din bror vil kunne forstå hvorfor, det gør altså sindsygt ondt når der er kommet betændelse i operationsarret(har selv prøvet det)

Jeg går ud fra at din kæreste stadigvæk vil deltage i barnedåben. For så synes jeg, at I udover selve gaven til jeres niece, at du også laver et lille brev til jeres niece, hvori du kan skrive en personlig hilsen til hende fra Faster, som desværre ikke kunne komme med.

God bedring jeg håber du snart for det bedre

Anmeld

17. oktober 2012

JS<3

Tusinde tak for svar alle sammen, han tog det heldigvis fint, og sagde at jeg var velkommen hvis jeg fik det bedre

Anmeld

17. oktober 2012

th

JS<3 skriver:

Hej alle samme.

Undskyld en rådet tråd.

jeg ville nok ringer til ham med det samme og forklare hvordan du har det og at hvis du har det bedre på søndag vil du selvfølgelige gerne have lov til at komme, men lige nu bliver det et afbud.

hvad med din kæreste tager han med til barnedåben?

Anmeld

17. oktober 2012

JS<3

th skriver:

jeg ville nok ringer til ham med det samme og forklare hvordan du har det og at hvis du har det bedre på søndag vil du selvfølgelige gerne have lov til at komme, men lige nu bliver det et afbud.

hvad med din kæreste tager han med til barnedåben?

Han tog det heldigvis pænt

Nej, min kæreste passer lille pigen, han er butiks chef og en med arbejder har ferie denne uge så han har ikke mulighed for barsel før næste uge. Så trænger vanvittig meget til at få slappet af, og komme på benene hurtigst muligt

Anmeld

17. oktober 2012

Tulle28

Bliv du hjemme med GOD samvittighed!!

Anmeld

17. oktober 2012

Krussedulle

JS<3 skriver:

Hej alle samme.

Undskyld en rådet tråd.

Jeg ville blive hjemme!

Måske bliver de kede af at du ikke kommer, men jeg syntes absolut ikke du skuffer!

Har stået lidt i samme båd, og jeg fortryder at jeg ikke blev hjemme..

Håber du finder ud af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.