dårlig samvittighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.022 visninger
17 svar
0 synes godt om
17. oktober 2012

JS<3

Hej alle samme.

(om jeg har placeret denne tråd korrekt er jeg ikke sikker på)

Vi er blevet inviteret til barnedåb for min brors datter på søndag den 21, (jeg ville ha termin 4 dage efter) så chancen for at kæresten og jeg ikke kunne komme var jo stor PGA fødsel, (hvilke de burde være klar over).

Jeg fik akut kejsersnit i torsdag, så min datter vil være 10 dage gammel på den dag barnedåben bliver holdt.

Men, jeg har fået betændelse i min ar, og kan dårlig nok løfte mit venstre ben, jeg er endnu ikke kommet på toppen.

Barnedåben bliver holdt 62km fra mit hjem, så vi skal også køre rigtig langt med den lille pige. Hvis det så bare var inden for 20km, ville det være mere overskueligt hvis mine smerter blev slemme ville der jo ikke være såååh langt hjem.

Vil jeg skuffe min bror ved afbud da det nu er min niece, hvad havde i gjort?

Undskyld en rådet tråd.

Kærlige knus fra en nybagt mor med forvirring godt planet over hovedet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2012

FrkZier

JS<3 skriver:

Hej alle samme.

Vi er blevet inviteret til barnedåb for min brors datter på søndag den 21, (jeg ville ha termin 4 dage efter) så chancen for at kæresten og jeg ikke kunne komme var jo stor PGA fødsel, (hvilke de burde være klar over).

Jeg fik akut kejsersnit i torsdag, så min datter vil være 10 dage gammel på den dag barnedåben bliver holdt.

Men, jeg har fået betændelse i min ar, og kan dårlig nok løfte mit venstre ben, jeg er endnu ikke kommet på toppen.

Barnedåben bliver holdt 62km fra mit hjem, så vi skal også køre rigtig langt med den lille pige. Hvis det så bare var inden for 20km, ville det være mere overskueligt hvis mine smerter blev slemme ville der jo ikke være såååh langt hjem.

Undskyld en rådet tråd.

synes ikke du skal have dårlig samvittighed, det ikke din skyld du har fået betændelse og smerter - og det er jeg sikker på din bror også forstår

Anmeld

17. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes da bare du ska forklare ham det som det er. Nemlig at du lige nu har så ondt at du ik ved om du vil ku klare turen i bil + det at sidde på en stol hele dagen. Men at hvis du har det betydeligt bedre på lørdag/ søndag så vil i måske gerne komme! 

Det tror jeg da de fleste vil ha forståelse for. 

Og rigtig god bedring til dig. Vh stine

Anmeld

17. oktober 2012

JS<3

FrkZier skriver:

synes ikke du skal have dårlig samvittighed, det ikke din skyld du har fået betændelse og smerter - og det er jeg sikker på din bror også forstår

Det er jeg glad for du siger. Det bare ikke en fest der bliver holdt hverdag, men måske jeg burde droppe at tænke på hvad andre syntes jeg skal og så lytte til min egen krop og den har BESTEMT ikke lyst.

Anmeld

17. oktober 2012

FrkZier

JS<3 skriver:

Det er jeg glad for du siger. Det bare ikke en fest der bliver holdt hverdag, men måske jeg burde droppe at tænke på hvad andre syntes jeg skal og så lytte til min egen krop og den har BESTEMT ikke lyst.

nej det selvfølgelig rigtigt - men dit helbred ER altså vigtigere end en barnedåb!

Anmeld

17. oktober 2012

PernilleogLouis

JS<3 skriver:

Hej alle samme.

Undskyld en rådet tråd.

havde meldt afbud

Anmeld

17. oktober 2012

JS<3

StineW79 skriver:

Syntes da bare du ska forklare ham det som det er. Nemlig at du lige nu har så ondt at du ik ved om du vil ku klare turen i bil + det at sidde på en stol hele dagen. Men at hvis du har det betydeligt bedre på lørdag/ søndag så vil i måske gerne komme! 

Det tror jeg da de fleste vil ha forståelse for. 

Og rigtig god bedring til dig. Vh stine

Ja, du har nok ret. Og det er vidst bedre at jeg får det gjort hurtigst muligt.

Jeg vil jo heller ikke ende med at gøre det værre med maven, lægen anbefalte mig til at melde afbud.

havde det ikke været et familie medlem så ville det ha været en del nemmere.

Anmeld

17. oktober 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg kan jo af gode grunde ikke vide, om din bror vil blive skuffet - eller, det vil han da nok, men om han bliver det over situationen eller over dig. Jeg synes, dit afbud vil være velbegrundet og forståeligt. Måske kan du mildne skuffelsen ved at give ham og dåbsbarnet en særlig, kærlig hilsen sammen med gaven - et sødt brev, hvor du udtrykker din ærgelse over ikke at kunne være der. Henvend dig til din lille niece og sørg for at understrege, at hun er en dejlig og elsket lille tøs, så din bror ikke er i tvivl om, at hans datter ikke er glemt til fordel for sin nye kusine. 

Har din bror ikke besøgt jer, så han ved, du er ude af spillet lige nu? 

Anmeld

17. oktober 2012

JS<3

FrkZier skriver:

nej det selvfølgelig rigtigt - men dit helbred ER altså vigtigere end en barnedåb!

Ja du har ret, og tusind tak for svar

Anmeld

17. oktober 2012

JS<3

Mor og meget mere skriver:

Jeg kan jo af gode grunde ikke vide, om din bror vil blive skuffet - eller, det vil han da nok, men om han bliver det over situationen eller over dig. Jeg synes, dit afbud vil være velbegrundet og forståeligt. Måske kan du mildne skuffelsen ved at give ham og dåbsbarnet en særlig, kærlig hilsen sammen med gaven - et sødt brev, hvor du udtrykker din ærgelse over ikke at kunne være der. Henvend dig til din lille niece og sørg for at understrege, at hun er en dejlig og elsket lille tøs, så din bror ikke er i tvivl om, at hans datter ikke er glemt til fordel for sin nye kusine. 

Har din bror ikke besøgt jer, så han ved, du er ude af spillet lige nu? 

Det var en god ide, tak (:

Nej, han nået ikke ud på hospitalet, og da han ville komme og besøge os her sagde jeg nej da jeg overhoved intet overskud til det har. Så ingen besøg indtil videre, har en masse søvn der skal indhentes og så har jeg ærlig talt ikke overskud til andet end min datter. (svigermor kommer og lufter hundene da jeg ikke kan gå så langt)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.