arthur havde en lille tur med missen i dag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.498 visninger
12 svar
0 synes godt om
27. maj 2009

ka li ja

de hyggede sig ellers rigtig, så det ud som om..
missen lå på puffen og arthur skubbede ham lige så stille rundt på den.. katten lå bare lige så rolig...
men så fik arthur vist fat i katten, og det fandt han sig ikke i.. kan man godt forstå nogen gange.
men i dag var det ved øjet. jeg var godt nok ræd for han havde ramt ham inde i øjet. men heldigvis ikke så vidt jeg kan se.

men her er lige et billede af den bette tapre dreng.. det bulede helt ud og var blåt til at starte med, men faldt heldigvis ned igen og så fint ud til sidst
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2009

linemus

Nåhr, så kan han måske lære det (not...). Godt den ikke ramte ham ind i øjet.

Ih, hvor er han altså sød.

Anmeld

27. maj 2009

ivfmarie

Av for katten da... (ha ha - plat)

Shit hvor er han da lige nuser på det første billede, hva!

Malte er lidt for vant til at vore kat finder sig i alt - han fik lige et kattebid i armen da han ville "hilse" på en kat han så på legepladsen... Det er et par dage siden nu, og stadigvæk viser han armen frem og og peger på steden (hvor man ikke kan se noget overhovedet) og siger meret forurettet og med rynkede bryn "Mjuaaav - av av"

Nu husker du lige at holde øje med om der kommer betændelse i - eller faktisk bare om det begynder at blive rødt omkring såret. Det kan være noget grisset noget sådan et katte-sår!

Knus og god bedring til den lille kække

Anmeld

27. maj 2009

ka li ja

ok jeg holder lige øje. det havde jeg ikke lige tænkt på!

de der katte er nogle lumske væsner!!
og ja godt den da ikke røg inde i øjet!!

Anmeld

28. maj 2009

Susan1978

uha ja det var godt det ikke var inde i øjet.. 

men Kalija.. hvor er han dog lækker...  synes absolut ikke det gør noget han er blevet klippet..

Anmeld

28. maj 2009

Loggidut

fik han lært noget?

NOOOOOT....i morgen giver han den gaz igen...for han ligner vel sin mor!

lol

han er så  lækker den modige dreng!

ps/ gale katte får revet skind Kalaha!

Anmeld

28. maj 2009

ka li ja

fik han lært noget?

NOOOOOT....i morgen giver han den gaz igen...for han ligner vel sin mor!

lol

han er så  lækker den modige dreng!

ps/ gale katte får revet skind Kalaha!

gale katte??? hmmm er arthur en kat eller hvad??

ja han har sikkert lært noget i en uge... men så i hvert flad ikke længere...

og tak for alle de pæne ord om min søn

Anmeld

28. maj 2009

Loggidut

ka li ja skriver:

gale katte??? hmmm er arthur en kat eller hvad??

ja han har sikkert lært noget i en uge... men så i hvert flad ikke længere...

og tak for alle de pæne ord om min søn

LOL...kalaha..du er ikke den hurtigste knallert på molen i dag?

gale katte får revet skind, et gammelt ordsprog som betyder at dem der stikker næsen frem, får en over den, eller dem der er modig og tør gå i krig også tit er dem der bliver ramt...

din søn er sgu da forhåbentlig ikke en kat!

den sidste Arthur jeg kendte var faktisk drage! (og så er det ikke løgn) han bor i Sverige, på en legeplads, og han elsker leverpostejsmadder...jeg ved det, for min far har i en brandert delt sådan en med den!

Anmeld

28. maj 2009

ka li ja

Loggidut skriver:

LOL...kalaha..du er ikke den hurtigste knallert på molen i dag?

gale katte får revet skind, et gammelt ordsprog som betyder at dem der stikker næsen frem, får en over den, eller dem der er modig og tør gå i krig også tit er dem der bliver ramt...

din søn er sgu da forhåbentlig ikke en kat!

den sidste Arthur jeg kendte var faktisk drage! (og så er det ikke løgn) han bor i Sverige, på en legeplads, og han elsker leverpostejsmadder...jeg ved det, for min far har i en brandert delt sådan en med den!

hold nu kæft loggi!!!
mon dete er dig der kender dragen, og du måske har kigget lidt for dybt i flasken i dag

Anmeld

28. maj 2009

Loggidut

ka li ja skriver:

hold nu kæft loggi!!!
mon dete er dig der kender dragen, og du måske har kigget lidt for dybt i flasken i dag

Niks, den er god nok, lidt uden for Göteborg er en legeplads, der står den skønneste rutchebane formet som en kæmpe drage...og da mine forældre engang besøgte min moster, som er nabo til dragen, endte min fatter nede ved den søde lille drage med en leverhapser...hvordan, hvorfor kan være ligegyldig, men glad for den var han altså!

og grunden er at der i gamle dage (da mutter her var dreng) kørte en tvudsendelse på DR1, for børn, med Jens Okking i en af rollerne, han var konge på et slot mener jeg...og han havde den sjoveste papmachedrage, som af og til stak knoppen ind ad vinduet på det her slot, den var simpelthen så grim, at Otto fra Otto er et næsehorn er en skønhed ved siden af!
men den drage hed altså Arthur, og netop derfor døbte min fader dragen i sverige det samme, og delte så leverståhejmadder med den...

og i undre jer over jeg er så sær i dag?

får en underlig historie...men jeg har ikke engang kigget på en flaske i dag!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.