Så gik navneændringen igennem - HAPPY! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2012

Clisolka

Tillykke med navneændringen - og lille Jonas 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2012

M&N

Tillykke med lille Jonas. Skønt at det gik igennem!

Anmeld

17. oktober 2012

Muhmi

Camulla skriver:

Som opfølgning på tidligere debatter, vil jeg bare lige informere om, at Jonas igår fik sin nye dåbsattest, så nu hedder han officielt Jonas og ikke længere Noam.

Jeg er så glad for vores beslutning og det er jo bare dejligt! Jeg nyder at fortælle hans navn til folk uden at de glor mærkeligt på mig og stiller spørgsmål til navnet, fordi de ikke kan høre hvad jeg siger, synes det lyder mærkeligt eller hvad nu

Bare en lille glad information herfra og god dag til jer alle  

Hvor er det dejligt at du simpelthen har blæst hul i folks meninger herinde og fået et navn til din søn, som du er stolt af og rigtig glad for!! 

Han skal selvfølgelig ikke hedde noget som mor ikke kan forholde sig til og jeg synes også at Jonas er et helt igennem dejligt navn!! 

Stort tillykke med din søns nye navn!! 

Anmeld

17. oktober 2012

Miss Kat

Jeg fulgte også med i debatten, så det er godt at se, I har fundet fred omkring hans navn nu og taget en beslutning.

Tillykke med navnet, Jonas.

Anmeld

17. oktober 2012

Camulla

SussieThyssen skriver:

Jonas, er da også et fint navn...tillykke med det

Nu har jeg ikke læst de tidligere debatter, så kan du ikke ganske kort fortælle, hvorfor du/I har skiftet det ?

Kærligst
Sussie

Selvfølgelig, Sussie  

Jamen, egentlig var det mig der under min graviditet foreslog navnet for min mand og han var helt vild med det og sagde, det taget vi! Jeg sagde god for det, men var alligevel ikke så vild med navnet som han var og fortsatte med at kigge på navne. Jeg foreslog ofte andre navne, men han sagde, at nu havde vi altså besluttet os.  Nå nå, tænkte jeg, jeg syntes egentlig at det var meget sødt og på skrift kan jeg rigtig godt lide det, det er mere udtalelsen af navnet, jeg ikke er glad for. Det ligger forkert i munden, synes jeg og jeg var også ked af, at så mange folk syntes det var et mærkeligt navn og de forstod slet ikke navnet, når jeg fortalte, hvad han hed  Jeg troede dog, at jeg ville blive vild med navnet når han kom til verden og at jeg ville vænne mig 100 % til det. Sådan var det med min store søn nemlig. Der var jeg ikke vild med navnet Micas inden fordi jeg ikke kende det, men da han kom til verden, kunne han ikke hedde andet Men med Noam blev det bare værre og være med tiden og deofr besluttede JEG at det skulle ændres. Min mand var ikke meget for det, men jeg ville være ked af, at have det dårligt med hans navn resten af livet, så hellere ændre det tidligt. Det er nok snart glemt at han nogen sinde har heddet Noam, jeg har i hvert fald vænnet mig 100% til Jonas nu og de andre i familien er også ved at være der  

Så, det var vidst kort fortalt  

Anmeld

17. oktober 2012

Camulla

Tusind tak, allesammen, hvor er I søde 

Anmeld

17. oktober 2012

SussieThyssen

Camulla skriver:

Selvfølgelig, Sussie  

Jamen, egentlig var det mig der under min graviditet foreslog navnet for min mand og han var helt vild med det og sagde, det taget vi! Jeg sagde god for det, men var alligevel ikke så vild med navnet som han var og fortsatte med at kigge på navne. Jeg foreslog ofte andre navne, men han sagde, at nu havde vi altså besluttet os.  Nå nå, tænkte jeg, jeg syntes egentlig at det var meget sødt og på skrift kan jeg rigtig godt lide det, det er mere udtalelsen af navnet, jeg ikke er glad for. Det ligger forkert i munden, synes jeg og jeg var også ked af, at så mange folk syntes det var et mærkeligt navn og de forstod slet ikke navnet, når jeg fortalte, hvad han hed  Jeg troede dog, at jeg ville blive vild med navnet når han kom til verden og at jeg ville vænne mig 100 % til det. Sådan var det med min store søn nemlig. Der var jeg ikke vild med navnet Micas inden fordi jeg ikke kende det, men da han kom til verden, kunne han ikke hedde andet Men med Noam blev det bare værre og være med tiden og deofr besluttede JEG at det skulle ændres. Min mand var ikke meget for det, men jeg ville være ked af, at have det dårligt med hans navn resten af livet, så hellere ændre det tidligt. Det er nok snart glemt at han nogen sinde har heddet Noam, jeg har i hvert fald vænnet mig 100% til Jonas nu og de andre i familien er også ved at være der  

Så, det var vidst kort fortalt  

Hvor sødt af dig at give dig tid til at fortælle hele historien, tak for det

Men det er da godt I fik det ændret.
Skal jeg være helt ærlig, så synes jeg nu også Jonas er meget pænere, men sådan er vi jo så forskellige. 

Så endnu engang tillykke med det, godt der er mulighed for at få lavet den slags om.

Anmeld

17. oktober 2012

Pigent

Camulla skriver:

Som opfølgning på tidligere debatter, vil jeg bare lige informere om, at Jonas igår fik sin nye dåbsattest, så nu hedder han officielt Jonas og ikke længere Noam.

Jeg er så glad for vores beslutning og det er jo bare dejligt! Jeg nyder at fortælle hans navn til folk uden at de glor mærkeligt på mig og stiller spørgsmål til navnet, fordi de ikke kan høre hvad jeg siger, synes det lyder mærkeligt eller hvad nu

Bare en lille glad information herfra og god dag til jer alle  

Tillykke med navnet

Anmeld

17. oktober 2012

Miia90

Tillykke med hans nye navn. hvorfor valgte i at ændre det,hvis man må spørger? kan se han ikk er så gammel  

Anmeld

17. oktober 2012

Nemesis

Fantastisk navn han har fået :-)
Tillykke med det.

:-)Sisse,,som selv har en Jonas

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.