SussieThyssen skriver:
Jonas, er da også et fint navn...tillykke med det 
Nu har jeg ikke læst de tidligere debatter, så kan du ikke ganske kort fortælle, hvorfor du/I har skiftet det ?

Kærligst
Sussie
Selvfølgelig, Sussie
Jamen, egentlig var det mig der under min graviditet foreslog navnet for min mand og han var helt vild med det og sagde, det taget vi! Jeg sagde god for det, men var alligevel ikke så vild med navnet som han var og fortsatte med at kigge på navne. Jeg foreslog ofte andre navne, men han sagde, at nu havde vi altså besluttet os. Nå nå, tænkte jeg, jeg syntes egentlig at det var meget sødt og på skrift kan jeg rigtig godt lide det, det er mere udtalelsen af navnet, jeg ikke er glad for. Det ligger forkert i munden, synes jeg og jeg var også ked af, at så mange folk syntes det var et mærkeligt navn og de forstod slet ikke navnet, når jeg fortalte, hvad han hed
Jeg troede dog, at jeg ville blive vild med navnet når han kom til verden og at jeg ville vænne mig 100 % til det. Sådan var det med min store søn nemlig. Der var jeg ikke vild med navnet Micas inden fordi jeg ikke kende det, men da han kom til verden, kunne han ikke hedde andet
Men med Noam blev det bare værre og være med tiden og deofr besluttede JEG at det skulle ændres. Min mand var ikke meget for det, men jeg ville være ked af, at have det dårligt med hans navn resten af livet, så hellere ændre det tidligt. Det er nok snart glemt at han nogen sinde har heddet Noam, jeg har i hvert fald vænnet mig 100% til Jonas nu og de andre i familien er også ved at være der
Så, det var vidst kort fortalt
Anmeld