Så gik navneændringen igennem - HAPPY! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.982 visninger
22 svar
0 synes godt om
17. oktober 2012

Camulla

Som opfølgning på tidligere debatter, vil jeg bare lige informere om, at Jonas igår fik sin nye dåbsattest, så nu hedder han officielt Jonas og ikke længere Noam.

Jeg er så glad for vores beslutning og det er jo bare dejligt! Jeg nyder at fortælle hans navn til folk uden at de glor mærkeligt på mig og stiller spørgsmål til navnet, fordi de ikke kan høre hvad jeg siger, synes det lyder mærkeligt eller hvad nu

Bare en lille glad information herfra og god dag til jer alle  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2012

M (:

Camulla skriver:

Som opfølgning på tidligere debatter, vil jeg bare lige informere om, at Jonas igår fik sin nye dåbsattest, så nu hedder han officielt Jonas og ikke længere Noam.

Jeg er så glad for vores beslutning og det er jo bare dejligt! Jeg nyder at fortælle hans navn til folk uden at de glor mærkeligt på mig og stiller spørgsmål til navnet, fordi de ikke kan høre hvad jeg siger, synes det lyder mærkeligt eller hvad nu

Tillykke til lille Jonas med det nye navn! 

Anmeld

17. oktober 2012

tarkoflen

Camulla skriver:

Hvor er det dejligt, at l blev enige om at det ikke var det rigtige for jer, og fik det ændret!

Nu mangler du bare at ændre det under dit profilbillede

Anmeld

17. oktober 2012

Camulla

tarkoflen skriver:

Hvor er det dejligt, at l blev enige om at det ikke var det rigtige for jer, og fik det ændret!

Ha ha! Gud ja, har ellers rettet det under børn på min profil

Godt du mindede mig om det  

Anmeld

17. oktober 2012

Camulla

tarkoflen skriver:

Sådan  

Anmeld

17. oktober 2012

tarkoflen

Camulla skriver:

Ha ha! Gud ja, har ellers rettet det under børn på min profil

Godt du mindede mig om det  

Hi hi jeg så godt du havde fået det ændret på profilen, men man glemmer nogle gange hvor det ellers står

Anmeld

17. oktober 2012

Tullepoder

Tillykke med sønnike's nye navn :-D

Anmeld

17. oktober 2012

Frk. Himmelblå

dejligt at høre 

Anmeld

17. oktober 2012

SussieThyssen

Camulla skriver:

Jonas, er da også et fint navn...tillykke med det

Nu har jeg ikke læst de tidligere debatter, så kan du ikke ganske kort fortælle, hvorfor du/I har skiftet det ?

Kærligst
Sussie

Anmeld

17. oktober 2012

Frk-Lotusblomst

Tillykke med lille Jonas.
Dejligt at det gik igennem..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.