Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ahømn, er der andre, der har oplevet at få en grumset, lyserød teststreg indenfor tid, blive helt febrilsk, skille testen ad, gnubbe på teststregen med et stykke toiletpapir i 5 vanvittige sekunder, for så at ende op med en negativ test?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Ahømn, er der andre, der har oplevet at få en grumset, lyserød teststreg indenfor tid, blive helt febrilsk, skille testen ad, gnubbe på teststregen med et stykke toiletpapir i 5 vanvittige sekunder, for så at ende op med en negativ test?
Narj, ikke rigtig?
Skal det læses som febrilsk af glæde eller af panik?
Haha lyder som et sindssygt kvindemenneske HAr jeg ikke just prøvet, men har hørt at en streg er en streg og tror ikke du kan regne med det efterfølgende resultat (her tænker jeg på de vanvittige 5 sek med toiletpapiret, som der ikke står noget om, at man behøver at gøre for at være sikker på et positiv resultat).
M (: skriver: Narj, ikke rigtig? Skal det læses som febrilsk af glæde eller af panik?
Glad panik??
110811 skriver: Haha lyder som et sindssygt kvindemenneske HAr jeg ikke just prøvet, men har hørt at en streg er en streg og tror ikke du kan regne med det efterfølgende resultat (her tænker jeg på de vanvittige 5 sek med toiletpapiret, som der ikke står noget om, at man behøver at gøre for at være sikker på et positiv resultat).
Fanme nogle sparsomme indlægssedler de præsterer i disse tider... Tsk tsk...
Anonym skriver: Glad panik??
Jamen i så fald: TILLYKKE!!
M (: skriver: Jamen i så fald: TILLYKKE!!
Jamen, stregen er jo væk! Og den var grumset til at begynde med - sådan nærmest lidt buet.....
Tog så lige en clearblue - og den sagde: Bogfejl!
Nej, nu stopper det fanme!
du må hellere tage en ny test uden toilet papir sindsyge kvindemenneske hehe
Anonym skriver: Jamen, stregen er jo væk! Og den var grumset til at begynde med - sådan nærmest lidt buet..... Tog så lige en clearblue - og den sagde: Bogfejl! Nej, nu stopper det fanme!
Jamen en streg er en streg?
M (: skriver: Jamen en streg er en streg?
Nope!
Har netop taget en Clearblue (mere!), og den siger "ikke gravid". Så er der vist ikke så meget at rafle om!
Men sikke en forvirrende og dyr måde at finde ud af det på!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128