gravid og bekymret.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

339 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. oktober 2012

young-mother

piger.. Jeg fik et kejsersnit i 2011 og er nu gravid igen. Jeg er blevet en anelse bekymret for inde bag arret er jeg ret øm.. maven vokser støt, men hvorfor gør det ondt når jeg går rundt bag arret? 15+2 uger henne og nervøs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2012

LMX

young-mother skriver:

piger.. Jeg fik et kejsersnit i 2011 og er nu gravid igen. Jeg er blevet en anelse bekymret for inde bag arret er jeg ret øm.. maven vokser støt, men hvorfor gør det ondt når jeg går rundt bag arret? 15+2 uger henne og nervøs

Det kan jeg godt nok ikke lige svare på. Men jeg er sikker på at du ikke behøver bekymre dig.

Måske noget med noget arvæv?

Ring og spørg lægen og få ro i sindet

Anmeld

16. oktober 2012

Hvem?

young-mother skriver:

Få det endelig tjekket !

Hilsen en mor hvis kejsersnit sprang

Anmeld

16. oktober 2012

young-mother

LMX skriver:

Det kan jeg godt nok ikke lige svare på. Men jeg er sikker på at du ikke behøver bekymre dig.

Måske noget med noget arvæv?

Ring og spørg lægen og få ro i sindet

super og tak

Anmeld

16. oktober 2012

young-mother

Hvem? skriver:

Få det endelig tjekket !

Hilsen en mor hvis kejsersnit sprang

hvad kan det føre til

Anmeld

16. oktober 2012

Hvem?

young-mother skriver:

hvad kan det føre til

Jeg overhørte mine smerter, da jeg havde en lille dreng, men jeg gik da så langt som til uge 33 inde lillebror kom meget akut ud - men kan ikke forestille mig det er det, når du ikke er længere henne, men du skal nok regne med det "hiver" lidt i arret, netop fordi maven vokser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.