Anonym skriver:
Hej piger!
Skriver som anonym da jeg har noget familie herinde.....
Min kæreste og jeg har boet sammen feb 2011, og har det skide godt sammen. Vi venter en lille dreng til Januar, og vi glæder os!!
Problemet er bare jeg også gerne vil være sammen med min familie også til højtider.. Og min kæreste nægter at være sammen med min familie til jul/nytår fordi hans far ellers sidder alene..
Jeg vil rigtig gerne fejre nytår med min søster's familie hvor min niece på 3 år er(ser hende aldrig fordi hun er tvagsfjernet) mine forældre, søskende er der. Og vi er interveret til spisning, og hygge.. Min kæreste siger hvis jeg skal må jeg gøre der selv for det er synd for hans far at han er alene.. Men synes da også der skal tages hensyn til min familie.. Vi holdte jo nytår med hans far sidste nytår, og det er min "sidste" nytår uden babyen, så vil da gerne bruge den med min familie... Jeg er rigtig ked af at det ikke bliver set fra min synspunkt.....
Hvad havde i gjort ? Og undskyld det er så rodet 

Hvad er der slemt i at holde nytårsaften hver for sig?
Jeg syntes jeg bare i skal holde hver for sig og hygge jer der hvor i så hver især er. Hyg dig med din familie, din niece du ikke har set i lang tid osv. De syntes da sikkert også det er lækkert at have dig lidt for dem selv. (jo, nogle gang er det altså lækkert at se folk uden at deres kærester er med som påhæng)
Jeg kan fuldt ud forstå du kæreste ikke har lyst til at lade sin far sidde alene, det havde jeg dælme heller aldrig gjort! 
Anmeld