Kæresten vil kun sin familie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2012

sne190810

Anonym skriver:

Hej piger!

Skriver som anonym da jeg har noget familie herinde.....

Min kæreste og jeg har boet sammen feb 2011, og har det skide godt sammen. Vi venter en lille dreng til Januar, og vi glæder os!!

Problemet er bare jeg også gerne vil være sammen med min familie også til højtider.. Og min kæreste nægter at være sammen med min familie til jul/nytår fordi hans far ellers sidder alene..

Jeg vil rigtig gerne fejre nytår med min søster's familie hvor min niece på 3 år er(ser hende aldrig fordi hun er tvagsfjernet) mine forældre, søskende er der. Og vi er interveret til spisning, og hygge..  Min kæreste siger hvis jeg skal må jeg gøre der selv for det er synd for hans far at han er alene.. Men synes da også der skal tages hensyn til min familie.. Vi holdte jo nytår med hans far sidste nytår, og det er min "sidste" nytår uden babyen, så vil da gerne bruge den med min familie... Jeg er rigtig ked af at det ikke bliver set fra min synspunkt.....

Hvad havde i gjort ? Og undskyld det er så rodet 

Hvad er der slemt i at holde nytårsaften hver for sig?

Jeg syntes jeg bare i skal holde hver for sig og hygge jer der hvor i så hver især er. Hyg dig med din familie, din niece du ikke har set i lang tid osv. De syntes da sikkert også det er lækkert at have dig lidt for dem selv. (jo, nogle gang er det altså lækkert at se folk uden at deres kærester er med som påhæng)

Jeg kan fuldt ud forstå du kæreste ikke har lyst til at lade sin far sidde alene, det havde jeg dælme heller aldrig gjort!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Han er alt for beskenden, han siger at han ikke vil trænge sig på.. Så det ikke nemt.. Han vil bare ikke med

Jeg må nok sige, at hvis han ikke vil, jamen så har han jo selv taget valget! Men det er selvfølgelig svært! Første gang vil det måske være en overvindelse for ham, men måske han bare skal se det som en fødselsdag eller lignende og ikke som en højtid!

Kan l holde det hjemme hos jer, for så slipper han måske for at føle at han trænger sig på?

Anmeld

16. oktober 2012

Fru Hansen

Anonym skriver:

Han er alt for beskenden, han siger at han ikke vil trænge sig på.. Så det ikke nemt.. Han vil bare ikke med

I to kunne jo også vælge at være hvert sit sted i år. Og så ellers selv holde julen for faderen og din familie til næste år.

Jeg kan godt forstå at han ikke synes at faderen skal sidde alene.
Men det er ikke alle der bryder om at være inviteret hos andre af medlidenhed så i må også respektere at faderen er voksen og måske hellere vil sidde alene end at tage med hos andre han måske ikke føler tilhørsforhold til.

Anmeld

16. oktober 2012

Nessie

Fru Hansen skriver:

I to kunne jo også vælge at være hvert sit sted i år. Og så ellers selv holde julen for faderen og din familie til næste år.

Jeg kan godt forstå at han ikke synes at faderen skal sidde alene.
Men det er ikke alle der bryder om at være inviteret hos andre af medlidenhed så i må også respektere at faderen er voksen og måske hellere vil sidde alene end at tage med hos andre han måske ikke føler tilhørsforhold til.

Man kan ikke gøre så meget andet end at invitere, og så forklare at det ikke er påtrængende, men kun hyggeligt.

Siger vedkommende stadig nej tak, så har de selv taget valget. Og det kan jo også være at det i sidste ende er det h*n vil

Anmeld

16. oktober 2012

Anonym trådstarter

Tak for svar piger 

Puha det hårdt at blive  voksen heh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.