Kæresten vil kun sin familie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.884 visninger
14 svar
0 synes godt om
16. oktober 2012

Anonym trådstarter

Hej piger!

Skriver som anonym da jeg har noget familie herinde.....

Min kæreste og jeg har boet sammen feb 2011, og har det skide godt sammen. Vi venter en lille dreng til Januar, og vi glæder os!!

Problemet er bare jeg også gerne vil være sammen med min familie også til højtider.. Og min kæreste nægter at være sammen med min familie til jul/nytår fordi hans far ellers sidder alene..

Jeg vil rigtig gerne fejre nytår med min søster's familie hvor min niece på 3 år er(ser hende aldrig fordi hun er tvagsfjernet) mine forældre, søskende er der. Og vi er interveret til spisning, og hygge..  Min kæreste siger hvis jeg skal må jeg gøre der selv for det er synd for hans far at han er alene.. Men synes da også der skal tages hensyn til min familie.. Vi holdte jo nytår med hans far sidste nytår, og det er min "sidste" nytår uden babyen, så vil da gerne bruge den med min familie... Jeg er rigtig ked af at det ikke bliver set fra min synspunkt.....

Hvad havde i gjort ? Og undskyld det er så rodet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2012

Bebsen

Kan I ikke få lov at inviterer hans far med?
Her har der været jul skiftevis hos den ene og den anden..

Anmeld

16. oktober 2012

An&Jo

kan hans far ikke blive inviteret med også??

Hvis det er det eneste der holder ham tilbage burde der da kunne findes en løsning på det..

Havde det været nogen i min familie hvis kæreste havde det sådan, så var den ene person blevet inviteret med også, nogengange skal man ofre sig for at se sin familie (siger jeg der selv brokker mig rigeligt over min familie og hellere vil være sammen med svigerne)

Anmeld

16. oktober 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

kan hans far ikke blive inviteret med også??

Hvis det er det eneste der holder ham tilbage burde der da kunne findes en løsning på det..

Havde det været nogen i min familie hvis kæreste havde det sådan, så var den ene person blevet inviteret med også, nogengange skal man ofre sig for at se sin familie (siger jeg der selv brokker mig rigeligt over min familie og hellere vil være sammen med svigerne)

Han er alt for beskenden, han siger at han ikke vil trænge sig på.. Så det ikke nemt.. Han vil bare ikke med

Anmeld

16. oktober 2012

Fenja09

Jeg må sige, at jeg ville gøre nøjagtig som din kæreste. Ville bestemt ikke lade en af mine forældre sidde alene juleaften. Enten må i holde det hver for sig - hvilket jo er meget normalt inden man får børn og derefter kunne i jo invitere hans far med. Evt holde det hjemme ved jer selv næste år og så invitere både hans og din familie.

/Fenja

Anmeld

16. oktober 2012

Miss Church

Anonym skriver:

Hej piger!

Skriver som anonym da jeg har noget familie herinde.....

Min kæreste og jeg har boet sammen feb 2011, og har det skide godt sammen. Vi venter en lille dreng til Januar, og vi glæder os!!

Problemet er bare jeg også gerne vil være sammen med min familie også til højtider.. Og min kæreste nægter at være sammen med min familie til jul/nytår fordi hans far ellers sidder alene..

Jeg vil rigtig gerne fejre nytår med min søster's familie hvor min niece på 3 år er(ser hende aldrig fordi hun er tvagsfjernet) mine forældre, søskende er der. Og vi er interveret til spisning, og hygge..  Min kæreste siger hvis jeg skal må jeg gøre der selv for det er synd for hans far at han er alene.. Men synes da også der skal tages hensyn til min familie.. Vi holdte jo nytår med hans far sidste nytår, og det er min "sidste" nytår uden babyen, så vil da gerne bruge den med min familie... Jeg er rigtig ked af at det ikke bliver set fra min synspunkt.....

Hvad havde i gjort ? Og undskyld det er så rodet 

Enten kunne i undersøge om i må tage din kærestes far med til jul hos din søster. Jeg synes også det er synd at han skal holde jul selv, hvis i ikke er der. Ellers kunne i holde jul hver for sig i år. Det er jo jeres sidste jul uden børn.

Så kunne i jo overveje om det er jer der skal invitere til jul næste år, så kan både hans far og din familie komme.

Held og lykke med det 

Anmeld

16. oktober 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Han er alt for beskenden, han siger at han ikke vil trænge sig på.. Så det ikke nemt.. Han vil bare ikke med

så vil jeg sige det er hans eget problem, for hvis han bliver inviteret trænger han sig jo ikke på..

Anmeld

16. oktober 2012

Gardenia

Anonym skriver:

Så var det måske der han skulle tvinges? Ikke med ondt i sinde, men fortæl ham at han ikke trænger sig på, er til besvær og at i begge ville være meget glade for han ville deltage? Ikke tage nej for et svar?
Når i får barn kommer der alligevel alt muligt med hele familien, så han kan ligeså godt vænne sig til det

Anmeld

16. oktober 2012

Fru Hansen

Som andre allerede har skrevet mener jeg da også bare at i skal tage faderen med. Det gør vi selv.
Både min mand og jeg har forældre der ellers skulle sidde alene hvis vi ikke tog dem med.
De er vel heller ikke komplet fremmede, kender de ikke hinanden fra fødselsdage i familien alligevel?

Anmeld

16. oktober 2012

Anonym trådstarter

Fru Hansen skriver:

Som andre allerede har skrevet mener jeg da også bare at i skal tage faderen med. Det gør vi selv.
Både min mand og jeg har forældre der ellers skulle sidde alene hvis vi ikke tog dem med.
De er vel heller ikke komplet fremmede, kender de ikke hinanden fra fødselsdage i familien alligevel?

Jo han kender dem godt. 

Han er også blevet tilbudt at tage med til nytår ved min søster men han vil ikke. Også vil min kæreste ik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.