En til om (hænge)bryster og amning!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2012

FamilenStorm

kvinde84 skriver:

Ved ikke helt om denne her hører under amning, men here goes: Det er vel alment kendt at ens bryster skifter udseende efter at man er sluttet med at amme. Så er det at jeg gerne vil være lidt på forkant, men hvad jeg skal forvente  Altså.... kommer de at se ud sådan ca som når brystet er godt tømt af baby når man ammer, eller skal man forvente et endnu mere "punkteret" bryst???

Hejsa

Altså hvad jeg har forstået, får man ikke hængebryster af at amme, men af at være gravid.. De vokser jo i takt med graviditeten, og når der ikke er mælk i dem mere, er huden jo blevet strukket ud og derved hængepatter

Det afhænger dog også af hvor store bryster man får under sin graviditet.. Jeg fx for et enormt yver, og det resultere da også i 2 stk strømper med en clementin i når jeg er færdig med at amme.. Har derimod en veninde hvis barm ikke voksede vildt mege under graviditeten, hendes er dog så blevet en del mindre end de var før hun blev gravid efter hun er stoppet med at amme...

Så det har ikke noget med amningen at gøre, men størrelsen på barmen når du er gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.