kvinde84 skriver:
Ved ikke helt om denne her hører under amning, men here goes: Det er vel alment kendt at ens bryster skifter udseende efter at man er sluttet med at amme. Så er det at jeg gerne vil være lidt på forkant, men hvad jeg skal forvente
Altså.... kommer de at se ud sådan ca som når brystet er godt tømt af baby når man ammer, eller skal man forvente et endnu mere "punkteret" bryst???
Kan nu fortælle dig, at mine ikke har forandret sig det bitreste, så det er ikke altid de gør det. 
Men bortset fra det, så er der ikke to kvinder, der er ens.
Nogle får flottere bryster, andre større, nogle kvinders skrumper, nogle komme til at hænge, andres gør ikke, og nogle ændrer sig ikke.
Jeg har et par der er meget små, og det er de stadigvæk, og selv nu hvor jeg er 53 år, så sidder de omtrent som de altid har gjort. Men jeg kan da huske en lille skæg en. Da jeg havde fået den mellemste og var kommet hjem fra sygehuset, vågnede jeg næste morgen og kom til at se ned af mig selv og nærmest skreg:
- Hjæælp jeg er blevet lavet om til Dolly Parton 
Jeg troede jeg var blevet udstyret med to halve vandmelloner, og de var på eksplosionstadiet.....hehe!
Men det er nu også den eneste gang jeg har oplevet det 
Så...der er ikke meget andet at gøre end at vente og se tiden an, og se hvad graviditet og baby vil gøre ved dine.

Kærligst
Sussie
Anmeld