Kære alle!
Tak for jeres svar
Det er dejligt med lidt forskellige syn på sagen...
Jeg kan sagtens se og sætter stor pris på farmors ønske om at være sammen med og vise sit barnebarn frem - det er da bare skønt at hun er så glad for ham som hun er!
Det ændre dog ikke på at jeg som mor og min mand som far, altid skal varetage Askes behov - idet han jo ikke selv kan sige fra! Selvfølgelig har min svigermor selv haft børn og kan da sagtens tage sig af Aske... men børn er forskellige og når jeg nu ved at 17-18 er "ulvetime" for Aske - jammen så er jeg ret overbevist om at dette julearrangement er en dårlig idé!
Så kan det godt være at det bare er en dag og at vi selv kan slippe for pylder og pjevs ved at lade ham overnatte - men hvis det ikke bliver en god oplevelse for min søn, så er dette ikke det rigtige valg i mine øjne! Og det er fuldstændig ligegyldigt om det er farmor eller mormor, der fik denne idé... ligesom min mand og jeg heller ikke ville kunne finde på at tage Aske med til et julearrangement kl 17 på en hverdag før han bliver stor nok til at få noget ud af det!
Jeg vil se om vi kan finde et andet julearrangement i formiddags- eller eftermiddagstimerne og ellers må svigermor lige væbne sig med tålmodighed et par år endnu...
Jeg håber min svirgermor kan respektere min beslutning og at familiefreden ikke bliver ødelagt, men beslutningen er taget...
Tusind tak for jeres svar!
Line
Anmeld