Nogen der prøvet og blive sendt til scanning af lægen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.079 visninger
21 svar
0 synes godt om
16. oktober 2012

Anonym trådstarter

Hej vat ved lægen Idag og vi er i trvil om hvor langt jeg er så han har bestilt en scanning til mig så ville høre om andre havede prøvet det og om hvor længe det så tog inden man fik tiden!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2012

M&N

Anonym skriver:

Hej vat ved lægen Idag og vi er i trvil om hvor langt jeg er så han har bestilt en scanning til mig så ville høre om andre havede prøvet det og om hvor længe det så tog inden man fik tiden!?

Ja det har jeg. Blev sendt til terminsscanning af min læge.

Hun gav mig en liste med forskellige gynækologer og så fik jeg selv lov til at vælge og ringe og bestille en tid. Jeg valgte dr. Tri i Hvidovre og det var super

Anmeld

16. oktober 2012

Anonym trådstarter

BabyWish2012 <3 skriver:

Ja det har jeg. Blev sendt til terminsscanning af min læge.

Hun gav mig en liste med forskellige gynækologer og så fik jeg selv lov til at vælge og ringe og bestille en tid. Jeg valgte dr. Tri i Hvidovre og det var super

Jeg skal bare på sygehuset i min by

Anmeld

16. oktober 2012

M&N

Anonym skriver:

Jeg skal bare på sygehuset i min by

Okay, har aldrig prøvet at blive sendt på sygehuset. Kun en gang, hvor det var akut og så de normalle type 1 og type 2 scanninger

Anmeld

16. oktober 2012

Anonym trådstarter

BabyWish2012 <3 skriver:

Okay, har aldrig prøvet at blive sendt på sygehuset. Kun en gang, hvor det var akut og så de normalle type 1 og type 2 scanninger

Ok

Anmeld

16. oktober 2012

FruHolm <3

Ja det prøvede jeg, var fantastisk at se min dreng så tidligt

og få billed med hjem  

så lille her var han :') 

Anmeld

16. oktober 2012

Anonym trådstarter

MinBabyOscar <3 skriver:

og få billed med hjem  

Jeg spurgte hvor længe der gik fra lægen bestilte tiden til der gik til man skulle til scanning

Anmeld

16. oktober 2012

M&N

MinBabyOscar <3 skriver:

og få billed med hjem  

Øv man kan ikke se dit billede?

Anmeld

16. oktober 2012

baby012

Anonym skriver:

jep, jeg fik en tid dagen efter  

Anmeld

16. oktober 2012

FruHolm <3

Anonym skriver:

Jeg spurgte hvor længe der gik fra lægen bestilte tiden til der gik til man skulle til scanning

Hehe hov , fik je ikk lige svaret på , jamen fra han bestilte tiden skulle jeg ind 3 uger efter

de regner ca, og de satsede på jeg så var omkring de 8 uger henne så jeg kunne se hjerteblink  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.