Har lyst til lagkage!??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2012

M&N

Snehund skriver:

Åh, jeg havde også en vild trang til lagkage for nogle uger siden!

Vi lavede en med friske hindbær, friskpresset apelsinsaft, ananas og lidt makron foruden vaniljecreme - og så flødeskum oven på.

Men ak, der gik det så op for mig, at jeg pga graviditet ikke kan klare smagen af fløde Har efterfølgende også prøvet med flødeost og cacao med flødeskum, men nej - kan simpelthen ikke få det ned.

Mh lyder lækkert udover makronerne

Øv det med fløden!!! 

Og ja, man får mærkelige lyster på de mærkeligste tidspunkter og det skifter SÅ tit!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2012

FrkZier

Frk. Himmelblå skriver:

(Er det sgu også, når man ikke er gravid   &nbsp

hahahahah ja kan du have ret i - specielt på denne tid af dagen, hvor man godt kan være lidt små sulten, men man vil jo ikke rigtig spise noget fordi man snart skal til at igang med aftensmaden osv

Anmeld

16. oktober 2012

M&N

FrkZier skriver:

hahahah - det er farligt at sidde og snakke om lækre sager når man er gravid

Oh, yes!

Anmeld

16. oktober 2012

Frk. Himmelblå

BabyWish2012 <3 skriver:

Hahahahahaha Det tror jeg ikke manden vil synes om, så ender vi med takeout mad, og puha, det er slet ikke godt heller

Anmeld

16. oktober 2012

FrkZier

BabyWish2012 <3 skriver:

Jeg har heller ikke taget på (af hvad jeg ved af) fordi jeg  brækkede mig så meget.

Jeg har OGSÅ mistet lysten helt vildt igen, :p

håber jeg kan holde vægtøgningen til noget minimalt - men ellers går det nok også, så må jeg bare gå nogen lidt længere ture med barnevogenen efter fødselen

Anmeld

16. oktober 2012

M&N

FrkZier skriver:

håber jeg kan holde vægtøgningen til noget minimalt - men ellers går det nok også, så må jeg bare gå nogen lidt længere ture med barnevogenen efter fødselen

Også her. Tør bare ikke veje mig  Vejede for meget før jeg blev gravid og jeg tror jeg tuder hvis vægten siger 90?!?!! da jeg vejede 83 da jeg blev gravid men vejede 81,8 sidst jeg vejede mig

Ja vi har en dejlig sø her hvor vi bor hvor vi skal trille med vognen! 

Skal også starte til graviditetssvømning, regner jeg med.

Anmeld

16. oktober 2012

M&N

Frk. Himmelblå skriver:

Jeg bliver jo fed! Men lagkage, det skal der til.

Anmeld

16. oktober 2012

FrkZier

BabyWish2012 <3 skriver:

Også her. Tør bare ikke veje mig  Vejede for meget før jeg blev gravid og jeg tror jeg tuder hvis vægten siger 90?!?!! da jeg vejede 83 da jeg blev gravid men vejede 81,8 sidst jeg vejede mig

Ja vi har en dejlig sø her hvor vi bor hvor vi skal trille med vognen! 

Skal også starte til graviditetssvømning, regner jeg med.

altså det kan jo godt være den kommer derop igen - men det er vel det hele værd når lillepigen kommer ud

hvor henne af i verden er det du bor?

Anmeld

16. oktober 2012

M&N

FrkZier skriver:

altså det kan jo godt være den kommer derop igen - men det er vel det hele værd når lillepigen kommer ud

hvor henne af i verden er det du bor?

Selvf er det det hele værd

Jamen jeg bor i Roskilde, vi er lige flyttet fra Vallensbæk, så regner med det bliver her i byen hvis det er godt her

Anmeld

16. oktober 2012

FrkZier

BabyWish2012 <3 skriver:

Selvf er det det hele værd

Jamen jeg bor i Roskilde, vi er lige flyttet fra Vallensbæk, så regner med det bliver her i byen hvis det er godt her

ja det jo langt væk ellers ku vi jo gå til graviditetsvøming sammen - synes ikke rigtig jeg kan finde noget i kbh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.