Har lyst til lagkage!??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2012

Frk. Himmelblå

FrkZier skriver:

har også selv bare kastet op i lår tykke stråler (mmh det var lækkert) så der var sodavandsis så dejligt, det blev dernede, og jeg eeeelsker sun lollys grønne trekanter

men når man snakker om noget, for man lyst til det= nu har jeg OGSÅ lyst til osterejer

Tror I begge i denne tråd, skal snuppe jer en lur, inden I lægger jer alt for meget ud!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2012

M&N

FrkZier skriver:

har også selv bare kastet op i lår tykke stråler (mmh det var lækkert) så der var sodavandsis så dejligt, det blev dernede, og jeg eeeelsker sun lollys grønne trekanter

men når man snakker om noget, for man lyst til det= nu har jeg OGSÅ lyst til osterejer

Ja lige præcis, det er dejligt med noget nedkølende og det eneste var danskvand og sodavandsis.. Mmh

Jamen selvfølgelig!! Man kan ikke styrer sine lyster som gravid, har ikke turde veje mig siden 18 uge

Anmeld

16. oktober 2012

M&N

Frk. Himmelblå skriver:

Tror I begge i denne tråd, skal snuppe jer en lur, inden I lægger jer alt for meget ud!

HAHA Jeg bliver helt sulten og får lyst til alt muligt mærkeligt! IKKE godt manden snart kommer hjem og vi skal handle idag... 

Anmeld

16. oktober 2012

FrkZier

BabyWish2012 <3 skriver:

Ja lige præcis, det er dejligt med noget nedkølende og det eneste var danskvand og sodavandsis.. Mmh

Jamen selvfølgelig!! Man kan ikke styrer sine lyster som gravid, har ikke turde veje mig siden 18 uge

ej puha danskvand - det tvivler jeg på ville gøre noget bedre for mig det helt sikkert!

haha.. jeg har kun taget 0,5kg på indtil videre - men det skal nok tage fart lige pludselig

Anmeld

16. oktober 2012

Frk. Himmelblå

BabyWish2012 <3 skriver:

HAHA Jeg bliver helt sulten og får lyst til alt muligt mærkeligt! IKKE godt manden snart kommer hjem og vi skal handle idag... 

Du bliver hjemme!

Anmeld

16. oktober 2012

FrkZier

Frk. Himmelblå skriver:

hahahah - det er farligt at sidde og snakke om lækre sager når man er gravid

Anmeld

16. oktober 2012

Snehund

BabyWish2012 <3 skriver:

Nogle der kan komme med nogle gode opskrifter.. ?

Tænker lidt på en lagkage  med noget chokolade mousse med noget kaffe i og flødeskum og chokolade stykker - og noget jordbær creme til også, men hvordan laver man det?

Har I andre gode og lækre idéer som gerne med dem!!!! 

Åh, jeg havde også en vild trang til lagkage for nogle uger siden!

Vi lavede en med friske hindbær, friskpresset apelsinsaft, ananas og lidt makron foruden vaniljecreme - og så flødeskum oven på.

Men ak, der gik det så op for mig, at jeg pga graviditet ikke kan klare smagen af fløde Har efterfølgende også prøvet med flødeost og cacao med flødeskum, men nej - kan simpelthen ikke få det ned.

Anmeld

16. oktober 2012

Frk. Himmelblå

FrkZier skriver:

hahahah - det er farligt at sidde og snakke om lækre sager når man er gravid

(Er det sgu også, når man ikke er gravid   &nbsp

Anmeld

16. oktober 2012

M&N

FrkZier skriver:

ej puha danskvand - det tvivler jeg på ville gøre noget bedre for mig det helt sikkert!

haha.. jeg har kun taget 0,5kg på indtil videre - men det skal nok tage fart lige pludselig

Jeg har heller ikke taget på (af hvad jeg ved af) fordi jeg  brækkede mig så meget.

Jeg har OGSÅ mistet lysten helt vildt igen, :p

Anmeld

16. oktober 2012

M&N

Frk. Himmelblå skriver:

Du bliver hjemme!

Hahahahahaha Det tror jeg ikke manden vil synes om, så ender vi med takeout mad, og puha, det er slet ikke godt heller

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.