tyyynen!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

328 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. maj 2009

heaven

for den da....

hvordan går det egentlig med dine katte?? Synes ikk vi hører noget om de der søde ( ) misser??

Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2009

Tynen

Åh ja... Jamen dem blev vi desværre nødt til at komme af med da vores (F*^^&%"¤¤G) nabo kørte terror efter vi fik dem.

Han har åbenbart nogle vildt dyre fisk, og selvom han har elektrisk hegn rundt om dammen syntes han åbenbart at han blev nødt til at kaste vand på dem i tide og utide, smide ting efter dem og så liiige sætte et hønsenet/hegn op i vores have om natten..
Til sidst fik jeg bare nok (Hormoner - Don´t know) og tudede i vildskab da kattene for gud ved hvilken gang spænede drivvåde og angste igennem stuen.
Synes simpelthen ikke det var fair overfor dem, så ja.. Det var sgu en kort succes og mod ALLE mine principper at få dyr for at komme af med dem et par uger efter.
Stella var ellers så glad for dem..

Det er sgu lige til en Ude&Hjemme-historie!! 

Anmeld

27. maj 2009

Joan ( Smallie )

Kæft en nar

Anmeld

28. maj 2009

Mary

Ej, det er jeg da ked af at høre Hvad sker der for sådan en mand?! Stakkels små misser, og stakkels jer at I skulle af med dem igen.

Fandt I nemt et nyt hjem til dem så?

Anmeld

28. maj 2009

Kaufie

Øv hvor synd for misserne og for Stella....

Curiosity killed the cat - utroligt de ikke lærte det første gang de blev våde.... noget katte jo ikke ligefrem elsker...

Anmeld

28. maj 2009

heaven

Tynen skriver:

Åh ja... Jamen dem blev vi desværre nødt til at komme af med da vores (F*^^&%"¤¤G) nabo kørte terror efter vi fik dem.

Han har åbenbart nogle vildt dyre fisk, og selvom han har elektrisk hegn rundt om dammen syntes han åbenbart at han blev nødt til at kaste vand på dem i tide og utide, smide ting efter dem og så liiige sætte et hønsenet/hegn op i vores have om natten..
Til sidst fik jeg bare nok (Hormoner - Don´t know) og tudede i vildskab da kattene for gud ved hvilken gang spænede drivvåde og angste igennem stuen.
Synes simpelthen ikke det var fair overfor dem, så ja.. Det var sgu en kort succes og mod ALLE mine principper at få dyr for at komme af med dem et par uger efter.
Stella var ellers så glad for dem..

Det er sgu lige til en Ude&Hjemme-historie!! 

jamen dog da - det var da træls, det anede jeg ikke...... sikke da en nabo!!! Desværre kan man jo ikke helt opdrage katte på samme måde, som en hund - men at skulle af med dem pga nogle skide fisk, det er sgu surt!!!

Hvor er de havnet så??

Jannie

Anmeld

28. maj 2009

Helle30

Er det samme nabo, som ligger nøgen på sofaen?
Så er det da bare noget med at køre en spand vand ind gennem vinduet, næste gang han ligger dér og soler gyllergokken. Eller var det konen?

Ej, helt ærligt. Jeg er ked af at høre, at I har måttet af med misserne på den måde, men kan godt forstå, du ikke ville byde dem den behandling.

- Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.