Hjælp med aflæsning (billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2012

Miss Church

Anonym skriver:

Ej, det er en jungle af finde ud af - hmm, må spænde ben for manden når han kommer hjem - også håber på en positiv g-test om ik så længe

Ja det er det. Jeg prøvede også æl-test, men droppede dem hurtigt igen. Synes det var så forvirrende og "er den der nu eller er den der i morgen...?" 

Jeg blev selv gravid i den cyklus, hvor jeg ikke testede for ægløsning. 

for jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2012

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Ja det er det. Jeg prøvede også æl-test, men droppede dem hurtigt igen. Synes det var så forvirrende og "er den der nu eller er den der i morgen...?" 

Jeg blev selv gravid i den cyklus, hvor jeg ikke testede for ægløsning. 

for jer

Ja, kunne de ikke bare lave en, hvor der står; JUMP HIM NOW - det ville da være meget nemmere at forholde sig til

Jeg kan ikke regne min cyklus ud, da min mens er som vinden blæser, aldrig, aldrig kommer den samme tid og varer gerne mere eller mindre end en uge......

Men 1000 tak for hjælpen

Anmeld

16. oktober 2012

Miss Church

Anonym skriver:

Ja, kunne de ikke bare lave en, hvor der står; JUMP HIM NOW - det ville da være meget nemmere at forholde sig til

Jeg kan ikke regne min cyklus ud, da min mens er som vinden blæser, aldrig, aldrig kommer den samme tid og varer gerne mere eller mindre end en uge......

Men 1000 tak for hjælpen

Det tror jeg faktisk næsten du kan Man kan godt købe digitale æl-test, men tror de er dyre. 

Så lidt og go' fornøjelse 

Anmeld

16. oktober 2012

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Det er æl-teste

Så er de negative.

(Hvis altså urin-enderne er der, hvor pilene er?)

Anmeld

16. oktober 2012

Frk. Himmelblå

Millea skriver:

2 x positiv

Jeg tror, du bytter T og C-streg... - I hvert fald, hvis de her teste er samme type, som dem, jeg har brugt...?

Anmeld

16. oktober 2012

DreamChild

Jeg vil også sige at de er negative, for de er ikke lige tydlige stregerne og det skal de mindst være for at være positive. Men det er meget tæt på ved testen til højre.

Jeg har taget en helvedes masse æl-tests også i forbindelse med fertilitets beh. og går da ud fra lægerne på skejby ved hvordan de skal se ud

Anmeld

16. oktober 2012

Anonym trådstarter

DreamChild skriver:

Jeg vil også sige at de er negative, for de er ikke lige tydlige stregerne og det skal de mindst være for at være positive. Men det er meget tæt på ved testen til højre.

Jeg har taget en helvedes masse æl-tests også i forbindelse med fertilitets beh. og går da ud fra lægerne på skejby ved hvordan de skal se ud

Altså stregerne er lige "svage" - der er ikke en der er tydligere end den anden?

Anmeld

16. oktober 2012

DreamChild

Det er lige meget hvor svage de er, men teststregen skal mindst være lige så tydelig eller tydeligere end kontrolstregen, og det syntes jeg ikke de er på nogen af billederne, men det er meget tæt på.

Det kan selvfølgelig også være det er billedet der snyder og at de er det i virkeligheden. Men det kan være fra timer til 1-2 døgn der gør forskellen, det kan være at hvis du tester her til aften at den så er blevet positiv i mellemtiden. For den til venstre er tæt på at være der.

Anmeld

17. oktober 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

De er begge negative. 

Anmeld

17. oktober 2012

Millea

Frk. Himmelblå skriver:

Jeg tror, du bytter T og C-streg... - I hvert fald, hvis de her teste er samme type, som dem, jeg har brugt...?

Troede det var en graviditets-test da jeg svaret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.