Anonym skriver:
Vi overvejer at begynde på projekt baby nr. 2.. 
MEN er sådan i tvivl om det bliver for hårdt
Eller man vænner sig til det? Er det MEGET hårdere med en mere?? 
Herhjemme har vi sådan at farmand står op med vores lille om lørdagen, jeg om søndagen.. så vi har en dag vi kan sove længe og ikke skal tænke på at skulle op.. men kan vågne i vores eget tempo.. jeg ELSKER mig søndag
MEN kan man det hvis man så har to børn? Altså forklare den "store" at mor sover så nu går vi 3 bare nedenunder.. 
Man kan godt fortsætte sine weekend-rutiner med at skiftes til at sove længe. Dog ikke så let med spædbarn, - der skal ammes...
Vil sige, at det er meget hårdere at have to, end at have en. Men jeg hører også til dem, der ikke regnede det for nogen kæmpe udfordring at få den første. Når man har to, er der så mange flere hensyn at tage. Det bliver rutine, og man kan selvfølgelig sagtens. - Jeg har det super med at være mor til to, men jeg er også af den opfattelse, at det at have 1 barn slet ikke er på samme skala som at have to (i forhold til "arbejdsbyrden").
Så min mening er , at 2 børn er MERE end dobbelt så hårdt som at have en. - Men udgangspunktet er jo så heller ikke så slemt 
Anmeld