1. dag for udebleven mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. oktober 2012

Anonym trådstarter

OK, er det dagen efter, man skulle have haft sin mens

eller er det

På selve dagen, hvor man forventer mens

Jeg er mest til dagen efter, men jeg kan se herinde, at MANGE tester på dagen, hvor de forventer mens???

Det er jo ikke, hvad mine tests råder mig til...

Bum bum bum...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2012

M&N

Anonym skriver:

eller er det

Jeg er mest til dagen efter, men jeg kan se herinde, at MANGE tester på dagen, hvor de forventer mens???

Bum bum bum...

Selve dagen du forventer din mens dukker op

Anmeld

16. oktober 2012

Anonym trådstarter

BabyWish2012 <3 skriver:

Selve dagen du forventer din mens dukker op

Jamen, jamen, jamen, så er mens jo ikke "udebleven". Jeg mener, hvis man aftaler, at man skal mødes med nogen om mandagen, så ringer man jo ikke og spørger, hvor de bliver af allerede mandag morgen, lige efter man er stået op og har tisset...??

Anmeld

16. oktober 2012

M&N

Anonym skriver:

Jamen, jamen, jamen, så er mens jo ikke "udebleven". Jeg mener, hvis man aftaler, at man skal mødes med nogen om mandagen, så ringer man jo ikke og spørger, hvor de bliver af allerede mandag morgen, lige efter man er stået op og har tisset...??

Kan godt forstå du er forvirret, men jeg har altid testet den dag jeg forventede menstruation Hvis jeg var gravid har jeg altid kunne få en positiv test der.

Men man vælger jo selv.

Anmeld

16. oktober 2012

LMX

Anonym skriver:

JO den er udebleven på selve dagen hvis den ikke kommer jo

Anmeld

16. oktober 2012

Anonym trådstarter

LMX skriver:

JO den er udebleven på selve dagen hvis den ikke kommer jo

Aha!

Anmeld

16. oktober 2012

MissMona

Anonym skriver:

eller er det

Bum bum bum...

Jeg testede dagen efter Men jeg kunne næsten ikke sove om natten, fordi jeg så VIDSTE at nu var min mens udeblevet (for første gang). Men jeg kan godt følge dig. For jeg ventede til jeg var sikker på den ikke var kommet.

Knæk og bræk med det!

MissMona

Anmeld

16. oktober 2012

Miss Kat

Altså, jeg aner det vitterligt ikke, men jeg har altid antaget at det var dagen efter, da mens jo kunne dukke op når som helst på selve dagen.  Man ved jo først allersidst på dagen om den faktisk udeblev.

Det betyder vel heller ikke alverden. Men  for en positiv test!

Anmeld

16. oktober 2012

Københavnermor

Anonym skriver:

Nå nej, sådan har jeg aldrig tænkt på det før... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.