har tidligt halsbrand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.390 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. oktober 2012

naomi

hvor tidligt i sin graviditet kan man have halsbrand? Jeg har endnu ike testet positiv men har halsbrand hver dag når jeg har spist frokost og ligger ned

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2012

FrkZier

naomi skriver:

hvor tidligt i sin graviditet kan man have halsbrand? Jeg har endnu ike testet positiv men har halsbrand hver dag når jeg har spist frokost og ligger ned

ved ikke hvor tidligt det kan komme - men mit er beyndt her de seneste par dage, og er idag 11+6

men håber da det er et symptom

Anmeld

16. oktober 2012

TaAsJu

Med Anna-Sophie havde jeg det fra dag 1.. Hver gang jeg spiste rugbrød.. Prøv og spørg om det er træls når det man har aller mest lyst til i hele verden er rugbrød..

Anmeld

16. oktober 2012

M&N

naomi skriver:

Jeg tror du kan få det når som helst. Jeg havde det ret tidligt sidste gang og det blev ved selv bagefter! Det kan godt skyldes for meget mavesyre også, men håber for dig det er et symptom på graviditet 

Anmeld

16. oktober 2012

naomi

TaAsJu skriver:

Med Anna-Sophie havde jeg det fra dag 1.. Hver gang jeg spiste rugbrød.. Prøv og spørg om det er træls når det man har aller mest lyst til i hele verden er rugbrød..

hmmm.. det er nemlig når jeg spiser rugbrød

Anmeld

16. oktober 2012

Timse

Jeg fik det først for et par uger siden, men jeg har fået af vide at det kan blive værre hvis man ligger sig ned efter man har spist, bare lige så du ved det

Anmeld

16. oktober 2012

SussieThyssen

naomi skriver:

Sagtens...mine graviditeter er som noget af det første vist sig med halsbrand.

Kærligst
Sussie

Anmeld

16. oktober 2012

Miss Church

naomi skriver:

Jeg havde halsbrand meget tidligt i min graviditet. Jeg havde ikke lige fattet at det var det, så jeg drak en masse appelsin-juice, fordi jeg havde sådan en træls fornemmelse i halsen og det var lige juice jeg havde lyst til. Det er en dum ide skal jeg hilse og sige 

Anmeld

16. oktober 2012

naomi

Jamen så  for at det er et symptom  Tusind tak for jere svar

Anmeld

16. oktober 2012

Deaktiveret profil

naomi skriver:

Jeg havde det allerede i uge 7 og det var forfærdeligt! Det er værst sidst i graviditeten syntes jeg.. Men jeg har brugt noget der vist nok hedder allominox eller sådan noget.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.