Har I oplevet det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

270 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. maj 2009

linemus

Nanna bliver rigtig tit forskrækket. Ca. hver til hver 2. dag. Det kan fx være en uventet lyd i fjernsynet, eller en spillebamse der pludselig går i gang fordi hun strejfer den, eller nogle ting, jeg ikke er klar over, for pludselig kommer hun løbende og lave sin jeg-er-bange-lyd, sådan en Aaaaarggghhhhh, og så siger hun "Bange" eller forskrækket og virker skræmt og sølle. Hun gør det også, når de ser Brum - der er hun åbenbart bange for titelmelodien, hvor de alle sammen synger, så der kommer hun løbende hver gang.

Er der nogen af jer, der har oplevet det samme? Jeg har nemlig aldrig set det ved nogen af de andre børn.

- Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2009

Sweet1978

Nej det har jeg ikke, men nu har jeg også et meget modigt barn, er der mange der siger. Og hun viser det for hun kravler helt op i ribberne til gymnastik og helt op til en store rutchebane på legepladsen. Der er ingen smalle steder i bredgade.

Anmeld

27. maj 2009

Lise

Det eneste jeg har oplevet at Simon bliver forskrækket over (sådan de sidste mange måneder) er når støvsugeren står fremme, han leger med den og trykker på knapperne, og så den går i gang... Så løber bangebuksen sin vej med en meget bekymret mine malet i ansigtet

Anmeld

27. maj 2009

Tynen

Jeg synes ikke Stella bliver forskrækket på den måde du beskriver, men hvis hun hører en høj lyd - Fx. hvis Stig starter havetraktoren eller der kører en kampvogn forbi - Så farer hun hen til mig og klamrer sig til mig og vil op.

Anmeld

27. maj 2009

ka li ja

haha ja i dag kom arthur løbende ind udefra, og sagde; bang, modorcygel
det var en af naboerne der var ved at klippe hæk men han lød oprigtigt bange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.