Jeg fødte d. 12.10.12 :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.050 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. oktober 2012

piadas

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2012

Amanda2

Stort tillykke Han ser så dejlig ud!

Håber snart jeg selv skal hilse på vores lillebror. Har termin i morgen, bliver  meget spændende

Dejligt at Ida tager så godt imod ham. Jeg frygter lidt hvordan Kalle tager det. Men det kan kun tiden vise.

Kan huske vi på et tidspunkt skrev om tvillingeklapvogne. Vi har købt en teutunia. Det er stor og robust, måske lige lovlig stor men tror jeg bliver glad for den. Har købt den brugt 1,5 år gammel. Fik atvide jeg skulle gå efter det "nye" stel da der havde været en del reklamationer på det gamle. Det gamle er rundt og det nye er "firkantet-afrundet". Har i købt en?  

Anmeld

18. oktober 2012

piadas

Amanda2 skriver:

Stort tillykke Han ser så dejlig ud!

Håber snart jeg selv skal hilse på vores lillebror. Har termin i morgen, bliver  meget spændende

Dejligt at Ida tager så godt imod ham. Jeg frygter lidt hvordan Kalle tager det. Men det kan kun tiden vise.

Kan huske vi på et tidspunkt skrev om tvillingeklapvogne. Vi har købt en teutunia. Det er stor og robust, måske lige lovlig stor men tror jeg bliver glad for den. Har købt den brugt 1,5 år gammel. Fik atvide jeg skulle gå efter det "nye" stel da der havde været en del reklamationer på det gamle. Det gamle er rundt og det nye er "firkantet-afrundet". Har i købt en?  

Tak skal du have!

Han bliver mere og mere dejlig for hver dag, så du har noget at glæde dig til - hvis ikke du har født, eller er ved at føde!

Jeg kan godt huske, at vi "snakkede" om det med tvillingeklapvognen. Vi har valgt at vente for at se, om vi får brug for en, men du kan da lige give en tilbagemelding, når du får brugt jeres, om det evt. er sådan en vi skal have fat i.

Du får lige en masse vestøv, hvis ikke du allerede er ved at føde!

Anmeld

23. oktober 2012

Amanda2

Så kom vores lillebror. Han kom i fredags d. 19 kl. 12.00 Han er gude skøn og nem. Sover og spiser, og er rolig og tilfreds.

Havde en "god" fødsel, hvis man kan sige det. Vandet gik torsdag aften kl. 10 og fik veer kort efter. Ikke særlig kraftige og med 10 min. mellemrum. Aftalte med fødegangen jeg bare skulle komme hvis de blev være og hvis ikke skulle jeg komme kl. 8. De blev værer men ikke nok, så vi tog der ind kl. 8. Der var jeg 4 cm åben. Kl. 10 var jeg 7 cm og fik vedrop. Der var stadig 8-10 min i mellem så for at fremskynde. Lidt over 11 fik jeg pressetræng og kl. 11.52 fik jeg lov at presse og han er født kl. 12. Fik et lille sting

Har det meget bedre efter denne fødsel end med Kalle, næsten ingen blødning og ømhed. Har ikke haft det bedre i 9 måneder

Har haft vognen i brug, fungerer rigtigt fint.

Anmeld

23. oktober 2012

Chili

Amanda2 skriver:

Så kom vores lillebror. Han kom i fredags d. 19 kl. 12.00 Han er gude skøn og nem. Sover og spiser, og er rolig og tilfreds.

Havde en "god" fødsel, hvis man kan sige det. Vandet gik torsdag aften kl. 10 og fik veer kort efter. Ikke særlig kraftige og med 10 min. mellemrum. Aftalte med fødegangen jeg bare skulle komme hvis de blev være og hvis ikke skulle jeg komme kl. 8. De blev værer men ikke nok, så vi tog der ind kl. 8. Der var jeg 4 cm åben. Kl. 10 var jeg 7 cm og fik vedrop. Der var stadig 8-10 min i mellem så for at fremskynde. Lidt over 11 fik jeg pressetræng og kl. 11.52 fik jeg lov at presse og han er født kl. 12. Fik et lille sting

Har det meget bedre efter denne fødsel end med Kalle, næsten ingen blødning og ømhed. Har ikke haft det bedre i 9 måneder

Tillykke med ham

Også må det snart være min tur

Anmeld

23. oktober 2012

piadas

Amanda2 skriver:

Ih, tillykke!
Og kun 1 dag for sent - det er da godt ramt. Sikke en dejlig fødsel.

Anmeld

1. november 2012

Deaktiveret profil

piadas skriver:

I kan læse min FB her:

https://www.baby.dk/debat/195590pi1/foedselsberetninger/min-foedsel-af-supermanden-mikkel-d--12-10-12.aspx

Håber ikke at det er for sent med et tillykke..  Han ser da skøn ud..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.