Årh nej!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. oktober 2012

Anonym trådstarter

Godaften piger! Undskyld for kommende stavefejl, skriver fra mobil!
Jeg ved ikke om jeg er gravid eller ej! Jeg var gravid for 7-8 måneder siden, men mistede i uge 11! Jeg har siden da gået fra kæresten, og fundet mig en ny, vi er dog ikke kærester endnu!
Jeg kan huske mine symptomer på første graviditet var at jeg i 2 dage i streg drømte om positive graviditetsteste, og så havde jeg meeeeget lidt kvalme om morgen i 1 time ca!
Den her gang har jeg drømt om én positiv test for 3 dage siden, og 2 dagen inden det havde jeg monster meget kvalme!
Jeg har egentlig ikke tænkt graviditet, da vi har beskyttet os. Men læste lige i en anden tråd at en havde kriller hoste, og en anden skrev influenza agtig syg! Jeg har lagt syg siden fredag, og har ekstremt kriller hoste!
Vil det være dumt af mig at tage en test i morgen, når jeg først skal have mens torsdag?
Kys den forvirrede!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2012

L83

Jeg ville tage en test hvis jeg var dig, så slipper du for at tænke og det. Men hvis den er negativ og du går over tid så tag en til. Min første test vidste ikke gravid og efter nogle dage vidste den gravid og der var jeg en dag over tid

Anmeld

15. oktober 2012

Anonym trådstarter

L83 skriver:

Jeg ville tage en test hvis jeg var dig, så slipper du for at tænke og det. Men hvis den er negativ og du går over tid så tag en til. Min første test vidste ikke gravid og efter nogle dage vidste den gravid og der var jeg en dag over tid

Okay, tak..
Har ikke tænkt over det før her til aften hvor jeg lige havde masser af tid til og tjekke baby.dk!
Ret træls, nu får jeg nok ikke sovet :/

Anmeld

16. oktober 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg er så 'bange' for at blive gravid- på trods af bedkyttelse, at jeg konstant har g-teste liggende hjemme i skabet.. Så ved den mindste tvivl er det frem med testen...
Så gør det, som en anden siger- den ka være negativ, men test igen hvis du går over tid, eller fortsat er i tvivl. På trods af mens er kommet..

Anmeld

16. oktober 2012

Camilla30

Jeg ville teste fredag hvis mens ikke er kommet Pøj pøj med hvad end du ønsker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.