Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MyLille skriver: Tillykke med din helt egen supermand!! Det er vel kun superkvinder der kan føde en supermand Han ser så fin ud! Nyd Jeres nye tilværelse! Jeg bliver næsten lidt misundelig
Tillykke med din helt egen supermand!! Det er vel kun superkvinder der kan føde en supermand Han ser så fin ud! Nyd Jeres nye tilværelse! Jeg bliver næsten lidt misundelig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MoarHvidovre skriver: Stort tillykke med prinsen og fin dato
Stort tillykke med prinsen og fin dato
VNB skriver: stort tillykke med den lille fyr! Hvor er han bare en køn lille dreng
stort tillykke med den lille fyr! Hvor er han bare en køn lille dreng
SussieThyssen skriver: Ihh sikke dog en flot FB..og hvor er det dog en smuk familie du har Kæmpe tillykke med supermanden og til jer alle. KærligstSussie
Ihh sikke dog en flot FB..og hvor er det dog en smuk familie du har Kæmpe tillykke med supermanden og til jer alle.
KærligstSussie
_-Kathrine-_ skriver: Mega mega sejt Pia! Det kunne du da sagtens ha klaret uden jordemoder endnu engang tillykke med skønne Mikkel - var det ikke lidt vemodigt at det var sidste gang??Og så kan jeg se at hvis jeg har spørgsmål ang. Børn med 20 mdrs mellemrum kan jeg bare komme til dig for det er jo mig selv det står i den situation om 2 mdr
Mega mega sejt Pia! Det kunne du da sagtens ha klaret uden jordemoder endnu engang tillykke med skønne Mikkel - var det ikke lidt vemodigt at det var sidste gang??Og så kan jeg se at hvis jeg har spørgsmål ang. Børn med 20 mdrs mellemrum kan jeg bare komme til dig for det er jo mig selv det står i den situation om 2 mdr
Tillykke med ham Og hvor er han fin
Så fødte du alligevel før mig, selvom du gik over tid
Tillykke med ham Super godt fortalt Dejlige billeder
Sikke en smuk familie
Tillykke med sidste skud på stammen
Nå hvor er han dejlig at se på og sikke en sød familie
Stort tillykke med jeres lille pus
Stort tillykke med lille Mikkel. Han er intet mindre end fantastisk! Kønne børn I har
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128