Har fået barnevogn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2012

1990h

Tulle83 skriver:

Den er også rigtig fin Har kun hørt godt om Odder barnevogne.

ja det havde vi også men samtidig syntes vi også det var lidt en dyr pris ikke..men så tog vi i babysam for ligesom at samligne..også faldt vi da klart for odder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2012

Tulle83

1990h skriver:

ja det havde vi også men samtidig syntes vi også det var lidt en dyr pris ikke..men så tog vi i babysam for ligesom at samligne..også faldt vi da klart for odder

Ja, de er dyre fra ny. Jeg har været heldig at finde en rigtig lækker Odder, brugt på DBA.dk. Og her er der mange penge at spare!

Den står super flot stadig, og der fulgte både lift, pusletaske, madresser, regnslag, myggenet og barnevognssæde med

Anmeld

22. oktober 2012

1990h

Tulle83 skriver:

Ja, de er dyre fra ny. Jeg har været heldig at finde en rigtig lækker Odder, brugt på DBA.dk. Og her er der mange penge at spare!

Den står super flot stadig, og der fulgte både lift, pusletaske, madresser, regnslag, myggenet og barnevognssæde med

ja lige præcist vi har købt en brugt odder på x-dream stel hvor kassen var meget falmet..ikek en jeg vil bruge.også har vi bestilt ny kasse altså med zip..stellet er kun 2 år gammelt og fejler ingenting faktisk det er x-dream II..

så nu har vi en halv ny barnevogn til 7000 i stedet for en ny til 9000

Anmeld

22. oktober 2012

Tulle83

1990h skriver:

ja lige præcist vi har købt en brugt odder på x-dream stel hvor kassen var meget falmet..ikek en jeg vil bruge.også har vi bestilt ny kasse altså med zip..stellet er kun 2 år gammelt og fejler ingenting faktisk det er x-dream II..

så nu har vi en halv ny barnevogn til 7000 i stedet for en ny til 9000

Det var da en god ide Det er super smart med det x-dream stel. Fik det demonstreret inde på babymessen i KBH i sidste weekend

Og tillykke med den

Anmeld

22. oktober 2012

1990h

Tulle83 skriver:

Det var da en god ide Det er super smart med det x-dream stel. Fik det demonstreret inde på babymessen i KBH i sidste weekend

Og tillykke med den

ja det er altås skide smart..mange fordele

tak i lige måde

Anmeld

23. oktober 2012

Frøken J.

Tulle83 skriver:

Jubiii, i dag fik vi barnevogn af mine forældre!

Det er en Odder Classic i sort med alm. stel. Jeg synes bare den er super flot, og glæder mig meget til at trille nogle ture med den

Efter at have undersøgt lidt på nettet, og have været en tur på babymesse hvor vi kunne få demonstreret og fortalt, blev vi enige om at Odderen ville være den bedste til vores behov.

Har i andre købt endnu, eller har tænkt på hvilken én i gerne vil have?

Nej hvor lækkert! Vi genbruger bare vores Trille Gigant fra første barn, den er jo kun et år gammel og er egentlig ikke brugt ret meget. Vi fik tidligt en klapvogn, som vi primært har brugt

Anmeld

23. oktober 2012

Tulle83

Frøken J. skriver:

Nej hvor lækkert! Vi genbruger bare vores Trille Gigant fra første barn, den er jo kun et år gammel og er egentlig ikke brugt ret meget. Vi fik tidligt en klapvogn, som vi primært har brugt

Ja, god ide! Jeg håber også at kunne genbuge barnevognen hvis nr. 2 skulle være på tale

Anmeld

24. oktober 2012

tarkoflen

Jeg vil have en Odder zip min kæreste synes det er tosset, at bruge så mange penge på, men da vi var ude og kigge i går efter NF, så kunne han godt se, at den var lækker

Han insisterede dog på, at vi skulle have den med en farve på, jeg vil gerne enten have den helt sort eller med en sølvfarvet kant, men det kan han vist ikke lokkes til, og lidt må han jo også bestemme

Anmeld

24. oktober 2012

Tulle83

tarkoflen skriver:

Jeg vil have en Odder zip min kæreste synes det er tosset, at bruge så mange penge på, men da vi var ude og kigge i går efter NF, så kunne han godt se, at den var lækker

Han insisterede dog på, at vi skulle have den med en farve på, jeg vil gerne enten have den helt sort eller med en sølvfarvet kant, men det kan han vist ikke lokkes til, og lidt må han jo også bestemme

Ja, det er en rigtig god ide at komme ud og mærke og rive lidt i barnevognene fysisk i butikkerne Det var også den måde vi fandt frem til den der passede os bedst.

Og ja, hehe, du må hellere lade ham bestemme lidt også

Anmeld

24. oktober 2012

tarkoflen

Tulle83 skriver:

Ja, det er en rigtig god ide at komme ud og mærke og rive lidt i barnevognene fysisk i butikkerne Det var også den måde vi fandt frem til den der passede os bedst.

Og ja, hehe, du må hellere lade ham bestemme lidt også

Lige præcis! Jeg synes stellet er flotteste, de har lavet hjul der ikke ruster og den der bremsemekanisme synes jeg bare er MEGET bedre end de der, hvor man skal løfte hele vognen

Hmm er ikke sikker på, at jeg synes den skal være grøn, for jeg synes ikke, at den har den der helt friske grønne, i hvert fald ikke på billedet, men lad os nu se, når vi ser den rigtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.