Har fået barnevogn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.798 visninger
21 svar
0 synes godt om
15. oktober 2012

Tulle83

Jubiii, i dag fik vi barnevogn af mine forældre!

Det er en Odder Classic i sort med alm. stel. Jeg synes bare den er super flot, og glæder mig meget til at trille nogle ture med den

Efter at have undersøgt lidt på nettet, og have været en tur på babymesse hvor vi kunne få demonstreret og fortalt, blev vi enige om at Odderen ville være den bedste til vores behov.

Har i andre købt endnu, eller har tænkt på hvilken én i gerne vil have?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2012

Tanja Hedelund Jensen

Vores den store, knap 2 år, er vokset ud af hans vogn, en Odder Zip, så den skal have den store tur og så er den klar til den nye.

Vi har været rigtig glad for vores vogn. Bare øv at have en dreng på 2 på størrelsd med en på 3... ellers havde han skulle bruge den 6 mdr. endnu.

Anmeld

16. oktober 2012

Tulle83

Tanja Hedelund Jensen skriver:

Vores den store, knap 2 år, er vokset ud af hans vogn, en Odder Zip, så den skal have den store tur og så er den klar til den nye.

Vi har været rigtig glad for vores vogn. Bare øv at have en dreng på 2 på størrelsd med en på 3... ellers havde han skulle bruge den 6 mdr. endnu.

Hvor lang er jeres barnevogn? Synes nemlig at jeg læste, at barnet kan bruge den store størrelse helt til 3 års alderen.

Anmeld

16. oktober 2012

FF

Nååhh det var deiligt og en god gave  

Har slet ikke tænkt på barnevogn endnu :i , men tror de har noget at gøre med at vi ikke har set babyen endnu, så de virker så "lang i fremtiden agtigt" hvis de giver mening   tror at  22.11 når vi har set babyen og hørt hjertelyd. komer vi at tænke på barnevogn og alle de ting vi skal købe  

Anmeld

16. oktober 2012

Tulle83

Fwf skriver:

Nååhh det var deiligt og en god gave  

Har slet ikke tænkt på barnevogn endnu :i , men tror de har noget at gøre med at vi ikke har set babyen endnu, så de virker så "lang i fremtiden agtigt" hvis de giver mening   tror at  22.11 når vi har set babyen og hørt hjertelyd. komer vi at tænke på barnevogn og alle de ting vi skal købe  

Det kan jeg sagtens forstå! Jeg synes også det blev mere virkeligt efter at have set og hørt den lille bebs

Vi er også meget tidligt ude hvad angår barnevogn, men vi fik sådan et godt tilbud, at min mor skyndte sig at springe til -og det klager vi bestemt ikke over

Anmeld

16. oktober 2012

FF

jaa , ahhh glæder mig så meget til det ahhh , bliver deiligt at de virker mere virkeligt , de tror jeg helt sikker at det virke mere virkeligt, som du siger,  efter  at have set og hørt babyen  nahh 

Det kan jeg også forstå,  at når i fik et godt tilbud at i ikke sagte nej , og meget sød af dine forældre

Anmeld

16. oktober 2012

Tanja Hedelund Jensen

Tulle83 skriver:

Hvor lang er jeres barnevogn? Synes nemlig at jeg læste, at barnet kan bruge den store størrelse helt til 3 års alderen.

Den har mål på 92 cm. Men drengen måler allerede 95!

Anmeld

16. oktober 2012

Tulle83

Tanja Hedelund Jensen skriver:

Den har mål på 92 cm. Men drengen måler allerede 95!

Ja ok, det kan jeg godt se :/ men godt at i så kan bruge den til næste bebs

Anmeld

21. oktober 2012

1990h

Tulle83 skriver:

Jubiii, i dag fik vi barnevogn af mine forældre!

Det er en Odder Classic i sort med alm. stel. Jeg synes bare den er super flot, og glæder mig meget til at trille nogle ture med den

Efter at have undersøgt lidt på nettet, og have været en tur på babymesse hvor vi kunne få demonstreret og fortalt, blev vi enige om at Odderen ville være den bedste til vores behov.

Har i andre købt endnu, eller har tænkt på hvilken én i gerne vil have?

vi skal også ha bebs til april

og har faktisk også besluttet os for odder zip

Anmeld

21. oktober 2012

Tulle83

1990h skriver:

vi skal også ha bebs til april

og har faktisk også besluttet os for odder zip

Den er også rigtig fin Har kun hørt godt om Odder barnevogne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.