sådan en lille bitte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

998 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. oktober 2012

Miia90

BABY, kunne jeg godt tænke mig igen 

Philippa bliver snart 1år her den 8 nov. hun er bare blevet så stor,kan så mange ting og hun har bare været så nem hele vejen igemmen  

åhh jeg savner at have en lille bitte baby at putte og nusse med 

Mia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2012

Bshizzle

Kender godt den dejlige følelse 

Mine drenge er så store nu (snart 7 og den anden lige blevet 1 år).. Og tiden går SÅ hurtigt!!! 

Savner de små rynkede fingre, små buttede kinder og baby gråd 

Desværre er tiden for nr 3 baby (hvis vi kommer så langt..) på tale pt pga vi har så ma hr ting at se til i hverdagen 

Men i gen tvivl om jeg vil altid være Skruk. For tanken om de små spir kan man ikke stå for!!!! 

Anmeld

15. oktober 2012

Miia90

Bshizzle skriver:

Kender godt den dejlige følelse 

Mine drenge er så store nu (snart 7 og den anden lige blevet 1 år).. Og tiden går SÅ hurtigt!!! 

Savner de små rynkede fingre, små buttede kinder og baby gråd 

Desværre er tiden for nr 3 baby (hvis vi kommer så langt..) på tale pt pga vi har så ma hr ting at se til i hverdagen 

Men i gen tvivl om jeg vil altid være Skruk. For tanken om de små spir kan man ikke stå for!!!! 

glad for jeg ikk er alene  

Må se om vi er så heldige at få lov til at blive forældre til en til  

Må holde ud. kunne godt tænke mig et sommerbarn næste gang. så vi må vente til næste vinter med at begynde  

Anmeld

15. oktober 2012

FrkZier

Miia90 skriver:

Philippa bliver snart 1år her den 8 nov. hun er bare blevet så stor,kan så mange ting og hun har bare været så nem hele vejen igemmen  

Mia

hehe jeg glæder mig også til jeg for en lille bitte baby

Anmeld

16. oktober 2012

Miia90

FrkZier skriver:

hehe jeg glæder mig også til jeg for en lille bitte baby

Det skal du også gøre. det er fantastisk at blive mor

Anmeld

16. oktober 2012

Nadia&Daniel

Miia90 skriver:

Mia

Kender det ALT for godt  Laura bliver 2 år om 9 dage  det er slet ikke til at fatte, at den lille pige der kom til verden den 25. okt. (2580 gram og 46 cm.), er sådan en "stor" pige nu

Anmeld

16. oktober 2012

Miia90

Nadia&Daniel skriver:

Kender det ALT for godt  Laura bliver 2 år om 9 dage  det er slet ikke til at fatte, at den lille pige der kom til verden den 25. okt. (2580 gram og 46 cm.), er sådan en "stor" pige nu

Er i igang ?  

Anmeld

16. oktober 2012

Nadia&Daniel

Miia90 skriver:

Er i igang ?  

Ikke endnu - jobsøgningen kommer lige i første række (selvom man har lyst til at opgive og bare gå igang med baby 2)

Anmeld

16. oktober 2012

Miia90

Nadia&Daniel skriver:

Ikke endnu - jobsøgningen kommer lige i første række (selvom man har lyst til at opgive og bare gå igang med baby 2)

har det på  sammen måde  

Anmeld

16. oktober 2012

Miia90

Nadia&Daniel skriver:

har det på  sammen måde  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.