At amme med brystimplantater?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

724 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. oktober 2012

Anonym trådstarter

Jeg kom til at tænke på, om man kan amme, når man har brystimplantater? Jeg er ikke gravid (ENDNU!), men fik for 2,5 år siden lavet bryster og fik da også at vide, at jeg sagtens kan amme - så dog i "De unge mødre", at en af dem ikke kunne amme grundet brystimplantater, så er kommet i tvivl.... Hvad siger I? Kan man amme eller ej?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2012

MissTas

Anonym skriver:

Jeg kom til at tænke på, om man kan amme, når man har brystimplantater? Jeg er ikke gravid (ENDNU!), men fik for 2,5 år siden lavet bryster og fik da også at vide, at jeg sagtens kan amme - så dog i "De unge mødre", at en af dem ikke kunne amme grundet brystimplantater, så er kommet i tvivl.... Hvad siger I? Kan man amme eller ej?

det kan du hvis dine implantater er lagt bag brystmusklen og ikke foran

har selv implantater i og kunne fint amme. mine er lagt bag brystmusklen og derfor er der ikke rørt ved mælkekirtlerne, som der er når de ligges foran musklen

Anmeld

16. oktober 2012

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

det kan du hvis dine implantater er lagt bag brystmusklen og ikke foran

har selv implantater i og kunne fint amme. mine er lagt bag brystmusklen og derfor er der ikke rørt ved mælkekirtlerne, som der er når de ligges foran musklen

Jeg kan ikke helt huske, hvad jeg fik gjort, men jeg mener, at det var bag brystmusklen. Tak for dit svar, nu er jeg mere rolig

Anmeld

16. oktober 2012

L83

Anonym skriver:

Begge mine søstre har kunne amme deres børn

Anmeld

16. oktober 2012

Anonym trådstarter

L83 skriver:

Begge mine søstre har kunne amme deres børn

Okay, det lyder godt! Ingen grund til bekymring så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.