Hvad kan det mon være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

544 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. oktober 2012

LMX

Jeg har lige aflyttet en besked på min telefonsvarer.

Det var svangreklinikken på OUH der ville se mig på onsdag til samtale med sygeplejerske, diætist og læge.

Lige nu er jeg lidt lost. Med henblik på hvad tænker jeg??

Jeg har ellers 2 tider hos dem allerede til vækst scanninger i uge 28 og 35.

Jeg har fået at vide at jeg skal føde i Odense fordi jeg har fået en fedmeoperation i 2008. Måske er det derfor?

Jeg kan selvfølgelig ikke få fat i nogen derinde nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2012

M&N

LMX skriver:

Det var svangreklinikken på OUH der ville se mig på onsdag til samtale med sygeplejerske, diætist og læge.

Jeg har fået at vide at jeg skal føde i Odense fordi jeg har fået en fedmeoperation i 2008. Måske er det derfor?

Har du fundet ud af hvad det er? Man kan jo ikke blive andet end nysgerrig når de lige frem ringer og vil have så mange til samtale!

Men kunne godt forestille mig at det var på grund af den operation du selv nævner, men har ingen idé, men godt de tager hånd om dig - du har jo været en masse igennem

Håber du har det godt og lillepigen også har det skønt

Anmeld

15. oktober 2012

LMX

BabyWish2012 <3 skriver:

Har du fundet ud af hvad det er? Man kan jo ikke blive andet end nysgerrig når de lige frem ringer og vil have så mange til samtale!

Men kunne godt forestille mig at det var på grund af den operation du selv nævner, men har ingen idé, men godt de tager hånd om dig - du har jo været en masse igennem

Håber du har det godt og lillepigen også har det skønt

Nej jeg ved stadig ingenting. Må ringe imorgen og høre

Jeg tænker at det nok er en samtale mhp fødsel derinde osv.

Vi har det fint. Mere og mere besværet af at være småtyk

Hvad med jer?

Anmeld

15. oktober 2012

M&N

LMX skriver:

Nej jeg ved stadig ingenting. Må ringe imorgen og høre

Jeg tænker at det nok er en samtale mhp fødsel derinde osv.

Vi har det fint. Mere og mere besværet af at være småtyk

Hvad med jer?

Ja okay, så kan det være du får fat på dem imorgen..

Jamen her går det rigtig godt, baby pigen bokser løs og tumler lidt rundt inde i maven, MD er overstået og vi er SÅ glade! Det er jo en kæmpe gave!

Dejligt at hører det hele går fremad, var jo slet ikke i tvivl om at alt var som det skulle være 

Anmeld

15. oktober 2012

th

LMX skriver:

jeg ved det ikke med sikkerhed, men jeg ska også på ouh, men det er fordi min bmi er over 27 og skal snakke med dem derude, fik brevet i går og kan ikke ringe før i morgen.

tror det er fordi du har været overvægtig og har fået den operation, så de vil snakke med dig om ikke at tage for meget på og og der kan være noget i forhold til fødslen.

giver du en updater i morgen.

Anmeld

15. oktober 2012

LMX

th skriver:

jeg ved det ikke med sikkerhed, men jeg ska også på ouh, men det er fordi min bmi er over 27 og skal snakke med dem derude, fik brevet i går og kan ikke ringe før i morgen.

tror det er fordi du har været overvægtig og har fået den operation, så de vil snakke med dig om ikke at tage for meget på og og der kan være noget i forhold til fødslen.

Jeg tror du har ret.. Og ja, det kan du tro jeg gør

Anmeld

15. oktober 2012

LouiseRH

LMX skriver:

Har du graviditetssukkersyge?

Anmeld

15. oktober 2012

LMX

LouiseRH skriver:

Har du graviditetssukkersyge?

Nej det har jeg ikke. Men har fået at vide af JM at jeg skal føde i Odense pga min operation for 4½ år siden. Så tænker at det nok er en samtale der tager udgangspunkt i det. Mit BMI er også stadig over 27 så det har nok også noget at sige

Anmeld

15. oktober 2012

LouiseRH

LMX skriver:

Nej det har jeg ikke. Men har fået at vide af JM at jeg skal føde i Odense pga min operation for 4½ år siden. Så tænker at det nok er en samtale der tager udgangspunkt i det. Mit BMI er også stadig over 27 så det har nok også noget at sige

Okay
Det var bare min umiddelbare tanke. Jeg har selv en bmi over 27 og har ikke været til det - så mon ikke det er pga. din operation

Men dejligt at de holder øje med dig

Anmeld

16. oktober 2012

LMX

th skriver:

Yes yes.. Ganske som forventet.. Det er pga min operation at de vil se mig derinde

Med alle de scanninger vi har været igennem så tror man jo pludselig at de har fundet noget slemt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.