Mode og graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hot or not til den gravide - nytårsaften?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.133 visninger
14 svar
0 synes godt om
15. oktober 2012

Anonym trådstarter

Øv - jeg synes det er rigtigt svært at finde nogle flotte nytårskjoler eller generelt kjoler med lidt pang og glimmer til den gravide mave.. Så nu er jeg begyndt alternativt at kigge efter normale kjoler hvor maven kan være i .. Til nyår vil jeg være omkring de 4-5 måneder henne og tænkte at denne lækre sag skulle være min nytårskjole. Men hvad tror I? Bliver det for "billigt" når man har den gravide mave eller er det top  cool?

Svar gerne ærligt, bliver ikke stødt..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2012

FruHolm <3

Anonym skriver:

Øv - jeg synes det er rigtigt svært at finde nogle flotte nytårskjoler eller generelt kjoler med lidt pang og glimmer til den gravide mave.. Så nu er jeg begyndt alternativt at kigge efter normale kjoler hvor maven kan være i .. Til nyår vil jeg være omkring de 4-5 måneder henne og tænkte at denne lækre sag skulle være min nytårskjole. Men hvad tror I? Bliver det for "billigt" når man har den gravide mave eller er det top  cool?

Synes sagtens du kan have denne på, de tager da bare nogen nylon strømper el lign på , så er der da ingen der kan sige det ser billigt ud

Anmeld

15. oktober 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Jeg har stemt hot, men jeg er MEGET i tvivl om, om den vil blive trukket alt for meget op og blive utrolig kort, når der skal være plads til maven, det er svært at sige, for det kommer jo an på, hvor stor du bliver

Held og lykke med jagten på den rigtige kjole, mon ikke du finder en, når du er ude i så god tid

Anmeld

15. oktober 2012

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Jeg har stemt hot, men jeg er MEGET i tvivl om, om den vil blive trukket alt for meget op og blive utrolig kort, når der skal være plads til maven, det er svært at sige, for det kommer jo an på, hvor stor du bliver

Held og lykke med jagten på den rigtige kjole, mon ikke du finder en, når du er ude i så god tid

Ja det er netop det jeg frygter.. Hehe.. Jeg håber det, men synes godt nok det er et tamt udvalg til den gravide mave..

Tak for ærlighed 

Anmeld

15. oktober 2012

FrkZier

Anonym skriver:

jeg har stemt not da jeg er overbevist om at den store mave vil få trukket kjolen så langt op at man ikke længere kan kalde det en kjole

Anmeld

15. oktober 2012

Miss BananaHammock

har du prøvet asos? Jeg har ikke selv bestilt derfra - men fået den anbefalet af andre herinde.

Da jeg var 4 - 5mdr henne ville en alm. kjole ikke være et problem, for var ikke så stor. Men jeg synes at mine hofter voksede hurtigere i starten, så selvom jeg ville ha' taget sådan en kjole på før jeg blev gravid - så ville jeg ikke efter, da jeg synes den bulede forkerte steder. MEN det er jo bare den måde jeg voksede på

Anmeld

15. oktober 2012

Muhmi

Tror måske at maven vil trække kjolen op foran og så er det jo egentlig ikke så hot som jeg ellers har stemt... Desuden så skal den jo også købes i en størrere str. fordi der skal være plads til maven og så kan det være at den "hænger" andre stdeer...

Hot men måske not, prøv den i hvert fald først

Anmeld

15. oktober 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Total hot!

Havde selv en ligende på sidste nytårsaften i mørke lilla. Dog var bare fra kvikly vh stine

Anmeld

15. oktober 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Ja det er netop det jeg frygter.. Hehe.. Jeg håber det, men synes godt nok det er et tamt udvalg til den gravide mave..

Tak for ærlighed 

Man har lov til at håbe, at der kommer noget mere når vi kommer tættere på, men det er jo ikke til at sige... Ville du købe den nu, for måske du bedre kan vurdere det, når du kommer tættere på, når du kan se, hvor meget du vokser

Anmeld

15. oktober 2012

Tulle28

HOT, hvis du vel at mærke kan bære kjolen - altså hvis du i forvejen ikke har for meget på sidebenene. For så er det NOT, uanset om du er gravid eller ej.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.